13 maja 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.12

Witajcie,

Jak Wam minął weekend? Mam nadzieję, że pogoda się u Was poprawiła.  U mnie też jest ostatnio dość dziwna. Miałam kilka deszczowych dni, a teraz co jakiś czas wychodzi słońce,ale wciąż przeganiają je złowieszcze chmury;)

Dziś pora na poniedziałkowe inspiracje. Mam nadzieję,że przypadną Wam do gustu.

Zapraszam:)





źródło

Lubimy włosy ombre, takie paznokcie podbijają blogosferę. A co powiecie na buty ombre? Mnie takie tenisóweczki się spodobały na tyle,że może też się skuszę i sobie takie zrobię.





źródło

Pokazywałam Wam kiedyś śliczne słoiki, które można przeróżnie udekorować i przetrzymywać w nich różne rzeczy. Bardzo ciekawie się prezentują takie słoje z płynem do mycia rąk. Łazienka momentalnie wygląda przytulniej:)





źródło

Co prawda blogosferę opanowały piaski. Ja swój dopiero przetestuję w czerwcu. Póki co spodobały mi się jeszcze takie metaliczne paznokcie.Będą świetnie wyglądać latem przy opalonej skórze.





źródło
Robi się coraz cieplej. Włączyła mi się ostatnio "chcica" na lody śmietankowe. Jestem osobą, która lody lubi,ale rzadko je jada. Akurat teraz wolałabym nie mieć ochoty na słodycze, bo chciałabym troszkę wysmuklić ciałko przed latem. Takie lody na bazie jogurtu i owoców wydają się najlepszym rozwiązaniem.





źródło

Nie raz pokazuję Wam ładnie urządzone toaletki, organizery do przetrzymywania kosmetyków, itp. Tymczasem moja biżuteria też potrzebuje takiego "sprzętu". Zdecydowanie przydałoby mi się coś takiego. A Wy jak przetrzymujecie swoje świecidełka, bransolety, itd?




źródło
Jako dziecko uwielbiałam hamaki. Chyba już zawsze będą mi się kojarzyć z piękną zielenią roślin i wakacjami. Lampki wokół sprawiają,że hamak nabiera uroku. Już go widzę w moim ogrodzie:)


Coś się Wam szczególnie spodobało?

Miłego dzionka:)

15 komentarzy:

  1. te paznokcie wyglądają fajnie :)
    a lody robie w domu :) własnie na takich patykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to może wrzucisz na bloga jakiś przepisik fajny?:)

      Usuń
  2. Oj, mi też brakuje pomysłu na przetrzymywanie biżuterii... ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się te tenisóweczki w stylu Ombre :) Tylko znając mnie - tak ładnie by mi nie wyszło ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się raczej obawiam,że pofarbuję wszystko poza butami:P Ale do odważnych świat należy:)

      Usuń
  4. Chcę takie coś na biżuterię!

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za pisaki do pazurków, o których piszesz? Ja nic nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę o piaskach (lakierach o takiej fakturze). Chociaż pisaki pewnie zaraz też zdominują blogi,bo już widziałam je w kilku miejscach i fajnie się prezentują.No i nie trzeba mieć talentu do zdobień żeby coś ciekawego zmalować na paznokciach;)

      Usuń
  6. Znając życie mi by zamiast ombre wyszły jakieś paskudne plamy XD
    Takie metaliczne pazurki widziałam kiedyś u Lady Gagi, bardzo mi się spodobały :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się pomysł z farbowaniem butów.
    Kiedy byłam dzieckiem farbowało się ubrania - wtedy to się nie nazywało ombre, ale tak się to robiło. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...