6 maja 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.11



Witajcie,

jak spędziłyście majówkę? Mam nadzieję,że udało Wam się trochę odpocząć i zrelaksować:) Bez zbędnego paplania zapraszam Was na kolejne inspiracje:)




źródło

 
Bardzo spodobał mi się ten sposób eksponowania świec.Nie dość,że ładnie się prezentuje na stole, to jeszcze ta piękna kolorystyka:) Co sądzicie?




źródło
Uwielbiam podróżować. Często sobie marzę gdzie bym mogła pojechać;) Takie podkładki pod szklanki na pewno przydałyby mi się w domu. Można na nie nakleić mapy miejsc, które już odwiedziliśmy.




źródło
A jak już jesteśmy przy podróżach...Mam taki zwyczaj,że z każdych wakacji przywożę po kolorowym kubku. Uważam,że jest to świetna pamiątka. Popijam sobie kawę w jednym z takich kubków i wracają wakacyjne wspomnienia. Kubki powoli się nie mieszczą w szafce (trzymam je z pozostałymi,"zwykłymi" kubkami). Taki sposób przetrzymywania bardzo mi się spodobał. Od razu mamy ekspozycję naszych podróży:)





źródło

 
Wciąż próbuję wprowadzić na stałe zdrowsze nawyki żywieniowe. Dlatego też ostatnio coraz częściej rezygnuję rano z kanapek na rzecz owsianki. Często dodaję do niej różne owoce by było bardziej kolorowo i smacznie. A jak Wasze postępy w walce o smukłą sylwetkę?:)






źródło

 
Uwielbiam bransoletki. Choć takich drobnych praktycznie nie mam. Muszę się zaopatrzyć na lato. Wyglądają bardzo dziewczęco i seksownie:)



 
Pewnie nie jest Wam łatwo zasuwać jak samochodzik po dłuższym weekendzie. Życzę Wam aby szybko Wam zleciał dzisiejszy dzień:)



źródło


9 komentarzy:

  1. to wszystko świetnie wygląda.Zwłaszcza te szklanki,które mogą świetnie pasować na pustej ścianie w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sposób na świece swietny:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. super pomysł z tymi kubkami! też tak muszę zacząć robić :)pozwolisz, że ściągne pomysł?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja bym się skusiła na kafelki ;) zamiast pod kubek dałabym je na ścianę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda! Zwłaszcza te kafelki :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...