20 maja 2013

Poniedziałkowe inpiracje vol.13

Witajcie dziewczyny,

z małą obsuwą przychodzę do Was dziś z porcją inspiracji,która  w  tym tygodniu została lekko zdominowana przez tematykę urodową...Zresztą zobaczcie same:)





źródło

Zakochałam się w tym mani. Pazurki wyglądają po prostu pięknie:)




źródło

Takie mani też z chęcią widziałabym na moich paznokietkach. A Wy? Prezentuje się całkiem fajnie:)



źródło
Powoli zbliżamy się do lata i wysokich temperatur (choć akurat w Barcelonie ostatnio ciągle leje deszcz i pogoda daleka jest od tej letniej:P). Lubię wtedy spinać włosy. Bardzo bym chciała umieć je tak ładnie zapleść. A Wy umiecie tworzyć piękne warkocze i fryzury na ich bazie?




źródło
Kolejny sposób na przetrzymywanie pędzli. Sprawdzi się zwłaszcza w przypadku tych bardziej ruchliwych:P Macie swój sprawdzony sposób na przetrzymywanie pędzli? Znajdują się w kubku/szklance? Czy macie na nie lepsze miejsce?




źródło
Jak ja bym chciała tworzyć takie malowidła:) Tutaj butelka po winie została pięknie udekorowana i użyta jako wazon. Mnie się takie rozwiązanie bardzo podoba.

źródło
Bardzo ciekawe dekoracje. A może kwiatki dla mamy warto podać w taki oryginalny sposób?;)



Potraficie przejść  obojętnie obok takich babeczek? Ja przyznaję się bez bicia,że nie za bardzo:p

11 komentarzy:

  1. ach kwiat kwitnącej wiśni-sakura ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Babeczki! Mniam! <3 i pierwsze paznokcie <3 ombre!*.*

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas też pogoda nie zachwyca;) Nie umię takich cudów tworzyć na włosach - po prostu je spinam;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Padłam przy kwiatach , sa olśniewające !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią widziałabym je w moim mieszkaniu:D

      Usuń
  5. Uwielbiam fryzury z warkoczy! Czasami sama sobie robię, częściej mama mi pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mnie się bardzo podobają takie fryzury, a mamy nie mam pod ręką:P Muszę popracować nad ich zaplataniem,tylko trochę włosy zapuszczę:P

      Usuń
  6. Kochana napiszesz mi jak się przenieść na gogle + i zrobić takie fajne cudo na pasku?:) Pierwsze mani są genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na google + musisz najpierw założyć prywatne konto, później tworzysz stronę (coś jak Fan page na FB). Ale nie wiem za bardzo o jakie cudo na pasku Ci chodzi:P

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...