29 maja 2013

Odmładzanie z Efektimą

Witajcie dziewczęta,

chciałabym Wam przekazać moje recenzje tylu produktów, że czasem sama nie wiem od którego zaczynać;)  Dziś padło na maseczkę Efektimy, którą jakiś czas temu testowałam dzięki serwisu Bangla.pl . A dokładniej o Age Defense:


W saszetce dostajemy 7ml produktu w cenie ok 3zł


Opis producenta:






Skuteczna maseczka przeciwzmarszczkowa. Zawiera natychmiastowo działający kompleks napinający. Spłyca zmarszczki i przywraca skórze jędrność oraz sprężystość. Chroni przed wolnymi rodnikami. Liftinguje i stymuluje komórki do produkcji kolagenu. Wzbogacona w wyciąg z lotosu i Gerbery Jamesona wygładza skórę oraz zmniejsza zmarszczki mimiczne. Efektem zabiegu jest zregenerowana, gładka i elastyczna skóra. Zmarszczki stają się mniej widoczne.


Skład i sposób użycia:

Aqua,Cyclopentasiloxane,Cyclohexasiloxane,Hydrogenated Polydecene, Algae Extract, Pullulan, Phenoxyethanol,Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Glycerin, Propylene Glycol, Nelumbium Speciosum Ectract, Propylene Glycol, Gerbera Jemesonii, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11,Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer, Butyrospermum Parkii(Shea Butter), Glycine Soja Oil, Argania Spinosa Oil, Glyceryl Stearate Se*Glyceryl Stearate Citrate, DMDM Hydantoin, Parfum, Citronellol, HexylCinnamal, Hydroxycitronellal, Lyral,
D-Limonene,Linalool*Methylchloroisothiazolinone/Methylisothiazolinone *CI 15510

Na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu nałożyć równomiernie maskę, omijając okolice oczu i ust.Po upływie 20 minut usunąć delikatnie pozostałości przy pomocy chusteczki kosmetycznej. Stosować 2-3 razy w  tygodniu.
 (źródło: informacja na opakowaniu)


Opakowanie & Konsystencja:

Ilość maseczki zawarta w saszetce wystarczy na więcej niż jedną aplikację. Ja nałożyłam ją "na bogato" na twarz i szyję, a sporo mi jej jeszcze pozostało. Maseczka ma przyjemny kwiatowy zapach. Dość długo się wchłania, warto więc zarezerwować sobie na jej wypróbowanie dłuższą chwilę.


Moja opinia:

Po aplikacji maseczki i odczekaniu wskazanego przez producenta czasu przyszła pora na  usunięcie nadmiaru produktu. Mimo,że miałam wówczas bardzo suchą skórę,która wchłaniała tego typu maseczki, tym razem produkt pozostawił tłusty film, którego nie mogłam zmyć.Nie obyło się bez żelu do mycia twarzy, by zmyć pozostałości maseczki. 

Jednak muszę przyznać,że maseczka faktycznie wywołuje uczucie liftingu: skóra jest po niej napięta i ujędrniona. Co prawda zmarszczki pozostały nietknięte, ale nie oczekiwałam po produkcie efektu botoksu;)

Plusy:

  • ładny zapach
  • niska cena
  • nawilżenie skóry
  • napięcie i ujędrnienie skóry



Minusy:

  • maseczka pozostawia tłusty film
  • ciężko usunąć jej pozostałości 




    Podsumowanie:


    Mimo, że maseczka pozostawia tłusty film, za czym naprawdę nie przepadam, możliwe że jeszcze się na nią skuszę.Daje bardzo przyjemne uczucie liftingu skóry i dobrze ją nawilża.Jestem również ciekawa czy przy regularnym stosowaniu wskórałaby coś ze zmarszczkami;)




8 komentarzy:

  1. Wygląda ciekawie :D


    PS. Zapraszam na ostatnie dni ROZDANIA :*

    OdpowiedzUsuń
  2. MAski z eefektimy w ogole fajnie pachną ;D tej nie uzywałam bo poki co nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Efektimy bardzo polubiłam tą maskę oczyszczającą

    OdpowiedzUsuń
  4. ja raczej też nie potrzebuje ale kupię mamie :-) a niech ma!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że Ci się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle polubiłam maseczki tej firmy:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...