24 maja 2013

Nowa współpraca: Efoxcity.com

Witajcie,

dziś już na szczęście piąteczek:D Mam nadzieję,że chociaż w ten weekend pogoda nam dopisze i uda się trochę poleniuchować na plaży, przy okazji nabierając chociaż leciutkiej opalenizny:)

Chciałam Wam przedstawić sklep, z którym nawiązałam współpracę. Chodzi o odzieżowy sklep online: Exofcity.com, oferujący modne ciuszki w atrakcyjnych cenach oraz biżuterię:) Wśród asortymentu znajdziemy fajne ubrania zarówno dla siebie, jak i swoich mężczyzn:)

Chwilę się zastanawiałam nad podjęciem tej współpracy - troszkę odpuściłam tematykę mody  i stylizacji na blogu, jednak planuję do tego wrócić.  Wątpliwości zostały rozwiane jak zobaczyłam ich przepiękne sukienki.  Po prostu przepadłam!:D Teraz więc "choruję" na sukienki wieczorowe, które są naprawdę śliczne. 


Zresztą zobaczcie same:






W tej się totalnie zakochałam: KLIK

W ofercie sklepu znajdziecie także suknie ślubne w atrakcyjnych cenach oraz  suknie balowe, często wzorowane na sukniach znanych aktorek prezentowanych na czerwonym dywanie.


Znalazłam nawet suknię ślubną o hiszpańskim charakterze;):


Oprócz kreacji na wyjątkowe okazje, sklep Efoxcity.com oferuje także ciekawe propozycje ubrań  na co dzień. Już mi się spodobały ich 2 żakiety i płaszczyk. Teraz pozostaje tylko zintensyfikować wysiłki w znalezieniu pracy, która mi pozwoli zaspokoić chociaż w niewielkim stopniu moje nowe zauroczenie:)

3 komentarze:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...