23 maja 2013

Lola: Miętowa kusicielka;)

Witajcie Moje Drogie,

dziś w końcu zawitało do nas słońce i człowiek od razu ma więcej energii i lepszy humor:) Postanowiłam zaprezentować Wam w końcu miętowy lakier do paznokci, który otrzymałam jakiś czas temu w ramach pudełka Glossybox. Trochę mi to zajęło, za co oczywiście teraz pokutuję,ale o tym za moment...


O to enigmatyczna Lola:


Całkiem ciekawie się prezentuje, prawda?



Tutaj pojawia się pierwsze zgrzyt: tak nie powinien wyglądać nowiutki, pierwszy raz otwierany lakier!



A poniżej mamy zagadkę godną Sherlocka Holmesa. Gdzie jest pędzelek??!!


Jak się zapewne domyślacie, z lekka się zdenerwowałam. Nie wiem tylko na co bardziej: na obsługę Glossyboxa, która po raz kolejny mnie zawiodła czy na siebie, że tak późno otworzyłam lakier... 

Kolejna nauczka na przyszłość: Otrzymane kosmetyki najlepiej otwierać i sprawdzać OD RAZU!

Troszkę się podenerwowałam, chwilę zastanowiłam. W końcu chęć wypróbowania lakieru przezwyciężyła złość. Zgarnęłam więc pędzelek z mojej odżywki do paznokci (idealny nie jest,ale trzeba sobie jakoś radzić) i przystąpiłam do dzieła.



O to Lola w odcieniu nr 047 Poison Ivy:













Moja opinia:

Lakier spisał się bardzo dobrze. Do pokrycia paznokci wystarczyła tylko jedna warstwa,co nie zdarza mi się raczej przy innych lakierach. Na kciuku pojawiły się pęcherzyki powietrza, jednak myślę że winny jest temu pędzelek, który pozostawia wiele do życzenia. Muszę znaleźć jakiś lepszy pędzelek do tego lakieru i powinien mi dobrze służyć.Co do trwałości: jako bazę użyłam odżywkę Eveline, na to jedna warstwa lakieru Lola, a na to utwardzacz Sally Hansen. Lakier trzyma się ładnie 3 dzień,ale nie zmywałam w tym czasie naczyń:P

Jak Wam się podoba moja Lola?;)

8 komentarzy:

  1. eee, wolę miętkę z vipery <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niedługo skuszę się na jaśniejszy odcień...może tym razem z Inglota lub Essie;)

      Usuń
  3. Ładny kolor :)
    Ale 3 dni bez zmywania naczyń? Zazdroszczę :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...