8 maja 2013

Hiszpański Glossybox (Kwiecień)

Witajcie,

kilka dni temu otrzymałam moje kwietniowe pudełko. Niestety znów przyjechało z opóźnieniem. Myślałam,że firma już polepszyła kwestię dostaw,ale niestety nastąpił powrót do dawnych zachowań. Pudełka będę subskrybować do czerwca, później prawdopodobnie zrezygnuję z "zabawy".


O to ostatnie pudełko:






Produkty po kolei:


1. Eucerin: Nawilżające mleczko do ciała, 75 ml. Brak ceny oryginalnego opakowania.

2. Clenosan: Balsam do  nosa i ust, Produkt oryginalny 10 ml, cena 4,55 euro

3. Dermo Rassoul: Dezodorant roll-on, produkt oryginalny, 75ml, cena 4 euro

4. Anatomicals: Żel pod prysznic, produkt oryginalny, 300ml, cena 6,95 euro

5.Dermeyes: Serum pod oczy z witaminami, 5ml, pełny produkt kosztuje 42,50. + chusteczka do demakijażu, pełne opakowanie kosztuje 21,90.

* prezenty: batonik truskawkowy, całkiem smaczny:P + Compeed: 2 plastry na pęcherze

Do pudełka dołączona była również rozpiska z propozycjami ćwiczeń, do której jeszcze nie zajrzałam, a już ją gdzieś posiałam:P

Moja opinia o pudełku:

Nie wiem czy za wiele wymagam, czy pudełka mi się "przejadły", w co akurat nie wierzę. Po pierwsze bardzo mnie denerwują częste opóźnienia w dostawie. Nie raz zanim dostanę paczkę, zewsząd atakują mnie zdjęcia zawartości pudełek. Więc nie ma niespodzianki.Poza tym ostatnio dostrzegam, że produkty dobierane są troszkę bez logiki i zróżnicowania. W poprzednim pudełku dostałam balsam do ciała, to teraz kolejny bardzo podobny produkt. Nie zmęczyłam jeszcze nawet połowy balsamu do ust z Oriflame, dostaję niemalże identyczny produkt. Cieszę się,że dostałam małą próbkę serum, ale tych produktów dostałam w sumie 2 mini próbki przez cały rok:/ Od dawna nie dostałam żadnej maseczki do twarzy, peelingu/scrubu do ciała,itd.

Za to w moich zbiorach znalazł się kolejny żel Anatomicals. O pierwszym już się wypowiadałam w ankiecie więc wysłanie mi drugiego jest niezrozumiałe. Poprzedni żel powoli kończę, niestety mimo wielu chęci i cudownego zapachu, nie kupię go w przyszłości. Napiszę jego recenzję na dniach.

Uzbierałam już wystarczającą ilość punktów Glossy by dostać darmowe pudełko. Chciałam to wykorzystać na maj, oczywiście było to niemożliwe. Muszę subskrybować do czerwca i dopiero wtedy je dostanę.


A Wy jesteście zadowolone ze swoich pudełek?


12 komentarzy:

  1. Faktycznie nie wiem na jakiej zasadzie są dobierane produkty do pudełka. Mogliby urozmaicić jego zawartość czymś, czego nie było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie,że losowo. A ankiet nikt nie czyta.

      Usuń
  2. pudełko fajne, ale faktycznie nie przemyślana zawartość :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten dezodorant ma straaaszny zapach! Masakra! Ale Anatomicals ma super zapach. Szkoda, że to nie jest produkt pełnowymiarowy :P Ja bym się zdecydowanie nie obraziła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Jakoś tak faktycznie na odwal robia te paczuszki i bez jakiegoś pomysłu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety:( I jeszcze te częste opóźnienia w wysyłce:/

      Usuń
  5. Mi się nie wydaje najgorsze, ale faktycznie dublowanie produktów jest bez sensu...
    Ja dostałam pierwsze w kwietniu w UK i jestem na razie zadowolona:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brytyjskie pudełka często mi się podobają:) Mnie zaraz stuknie rok subskrypcji i już "fun" mija:/

      Usuń
  6. zawartość jakoś nie porwała mojego serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja stronię od tego typu pudełek - kilka razy zamówiłam i niestety się zawiodłam...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...