31 maja 2013

Akcja Maliny: Pazurkowa błyskotka od KIKO

Witajcie,


dziś druga odsłona Akcji Maliny. Obawiam się,że powoli mam zadatki na lakieromaniaczkę;) Powinnam mieć zakaz wchodzenia do KIKO, które ostatnio zdecydowanie zbyt często odwiedzam. Ale co ja na to poradzę jak mają takie boskie odcienie lakierów i cieni. Można odpłynąć;)

No właśnie...jeszcze Wam nie pokazałam moich ostatnich lakierowych zdobyczy (a mam też coś dla Was!), a dziś już zaprezentuje jeden z moich nowych lakierów.




Przed Wami moja nowa błyskotka, która od razu wpadła mi w oko:KIKO o tajemniczym numerze 303 (szkoda,że nie mają takich fajnych nazw jak lakiery Essie):















Lakier jest bezproblemowy w aplikacji, nie spływa ( chyba, że się równocześnie ogląda serial sensacyjny i nabierze zbyt dużą ilość:P). Lakier (na bazie i z top coatem) wytrzymał w świetnym stanie 4 dni. Piątego zaczął się ścierać na końcówkach,ale w międzyczasie moje paznokcie zaliczyły dwie wizyty na plaży, co zwykle źle się kończy dla wszelkich lakierów;)


Jak Wam się podoba mój nowy nabytek? Na dniach pokażę pozostałe:) Wybaczcie stan moich skórek, ostatnio je mocno katuję przez stresik.

18 komentarzy:

  1. rzeczywiście błyskotka ;) ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham błyszczące/mieniące sie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jak lubie błyskotki tak ten tutaj egz dałabym jedynie na serdeczny :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek ;)
    Idealnie nadawałaby się do mojej sukienki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny :) chociaz nie widziałabym go na moich paznokciach ;C

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor, choć dla mnie chyba bardziej zimowy niż letni. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio ciężko się połapać w porach roku:P Zimą pewnie będzie często gościł na moich paznokciach. Taki był ładny,że nie mogłam się powstrzymać:D

      Usuń
  7. Bardzo ładny kolor:) Miałam podobny z Astora, ale chyba ciut ciemniejszy;)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny , podoba mi się ! ; )).

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam pierwszy wpis i już zabieram się za kolejnego. Strasznie ciekawy blog :). Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie w moim stylu ale o gustach sie nie rozmawia ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...