7 kwietnia 2013

Wszyscy mają Firmoo, mam i ja;)

Hej dziewczyny,

jak Wam minął weekend? Mój jest dość aktywny, wróciłam nawet do biegania:)

Wiele z Was zna już okulary Firmoo i atrakcyjną ofertę tej firmy. Jeśli jednak jej nie znacie lub chciałybyście zobaczyć jakie okulary wybrałam w ramach współpracy z nimi, zapraszam do czytania:)

Na wstępie muszę pochwalić kontakt z firmą. Pan Antonio dzielnie i cierpliwie odpowiadał na moje pytania i problemy z zamówieniem (złośliwość mojego komputera, internetu i wszystkiego wokół:P). Odpowiedzi otrzymywałam szybko i były one zawsze uprzejme.

Oprócz bardzo ładnych okularów otrzymałam od firmy także futerał twardy, futerał z materiału, ściereczkę do czyszczenia okularów oraz śrubokręt i śrubki.

O to zawartość przesyłki (która przyszła bardzo szybko):







Zajęło mi trochę czasu zanim wybrałam okulary, na które się zdecydowałam. Pomocny okazał się system oferowany przez Firmoo: możecie wgrać tam swoje zdjęcie i dopasować okulary do siebie lub skorzystać z zamieszczonych na stronie zdjęć innych osób. Mój wybór padł na następujący model: KLIK

O to jak się na mnie prezentują:



Jak Wam się podoba ten model? Okulary są bardzo wygodne i lekkie. Korzystam z nich przed komputerem i póki co bardzo dobrze się sprawują. 

Jeśli szukacie okularów dla siebie, a nie chcecie przy tym wydać zbyt dużo pieniędzy to polecam Wam obecny Program dla nowych klientów, w którym wybieracie sobie okulary za darmo, a pokrywacie jedynie koszty wysyłki. Chcecie się dowiedzieć więcej o tej ofercie? Wystarczy wejść tutaj: KLIK . Jeżeli akurat w tej chwili nie widzicie dla siebie żadnych fajnych oprawek to się nie zrażajcie, co jakiś czas w ofercie  pojawiają się kolejne modele.

Mogę Wam bez wahania polecić okulary Firmoo. Sama się zastanawiam czy nie zamówić tam okularów dla moich bliskich:)

6 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w nich:))) Pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam propozycję, ale jakoś nie wiem czy bym umiała sobie coś dobrać. Ładnie Ci w nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to też chwilę zajęło,ale z wyboru jestem zadowolona:) Może coś fajnego dla siebie znajdziesz.

      Usuń
  3. rzeczywiscie okulary dobrane,ale odrobine postarzają...
    masz sliczne rude wloski :)powinnas zapuscic na dluższe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okularów używam przed komputerem więc jeśli mnie postarzają trochę to nic się nie stanie:p A włosy próbuję zapuścić, choć to wcale nie takie łatwe przy moich ciągłych pomysłach na nowe fryzury:P

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...