11 kwietnia 2013

Regenerujemy dłonie z Perfektą

Witajcie,

Akcja Maliny wciąż trwa, a ja chętnie walczę o ładny wygląd moich dłoni i stóp. W końcu po zimie w ukryciu, w grubych rękawiczkach i skarpetach zasługują na swoje 5 minut;)

Dziś chciałam Wam przedstawić Regenerujący zabieg dla dłoni , na który składa się: Szafirowy peeling i Maska- serum Dax Cosmetics (Perfecta):

2 x 6ml w cenie ok 3 zł (Rossmann)


Opiszę Wam je osobno, zgodnie z kolejnością stosowania. Zaczniemy więc od peelingu:



Opis producenta, skład i sposób użycia:



Opakowanie & Konsystencja:

Peeling znajduje się w jednej z dwóch saszetek. Konsystencję ma  w miarę gęstą, żelową. Zawarte w nim małe drobinki ścierają martwy naskórek.

Moja opinia:

Wykonanie kilkuminutowego masażu dłoni przy pomocy tego peelingu naprawdę daje niezłe efekty. Skóra rąk jest niesamowicie wygładzona, aksamitna w dotyku. Przyznam,że byłam w szoku,bo nie spodziewałam się aż takiego rezultatu:)



Po wykonaniu peelingu, na dłonie nakładamy maskę-serum i pozostawiamy ją na ok.15 minut:




Opis producenta, skład i sposób użycia:



Opakowanie & Konsystencja:

Maska również znajduje się w saszetce. Tym razem chyba trafiła mi się wadliwa saszetka: ta z peelingiem bez problemu się otworzyła. Natomiast drugą musiałam już przecinać nożyczkami. Maska ma kremową konsystencję. Niemal w całości wchłania się w skórę dłoni.

Moja opinia:

Maska dobrze nawilżyła moje dłonie. Odczuły one na pewno ulgę, gdyż po zimie są bardzo przesuszone i delikatne. Skóra rąk jest po tej masce przyjemna w dotyku, miękka.





W wypadku tego zabiegu plusy, minusy i podsumowanie zrobię dla całego zabiegu. 

Plusy:

  • przystępna cena
  • produkty łatwe w aplikacji, nic nie spływa
  • żaden z produktów nie podrażnił mojej delikatnej skóry
  • dłonie są po tym zabiegu wygładzone,suche skórki znikają, skóra jest nawilżona
  • miałam wrażenie,że skóra dłoni się nieco rozjaśniła i miała bardziej wyrównany koloryt niż przez zastosowaniem tego zabiegu

Minusy:

  • Uzyskany efekt jest dość krótkotrwały.Myślałam,że będę się mogła nacieszyć nim chwilę dłużej. Zabieg ten nie rozwiąże  problemu przesuszonej skóry. Działa jedynie pomocniczo przy doprowadzaniu dłoni do ładu po zimie;)

Podsumowanie:

Mimo,że zabieg daje krótkotrwałe efekty to i tak bardzo go polubiłam. W szczególności przypadł mi do gustu peeling,który niesamowicie wygładza skórę dłoni. Z wielką chęcią widziałabym ten kosmetyk w pełnowymiarowej wersji. Maska ładnie nawilża i wygładza dłonie. Całość oceniam jako rzecz wartą wypróbowania. Na pewno będę do tego zabiegu często wracać. Jest to jedna z niewielu chwil luksusu dla naszych dłoni, takie domowe mini spa;)

A Wy już wypróbowałyście ten zabieg? Przypadł Wam do gustu?

8 komentarzy:

  1. Ja od zawsze walcze o ładne dłonie. Mam z tym niesamowity problem, szczególnie teraz kiedy moje paznokcie rozdwajają sie i nic ale to nic im nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A używałaś odżywki z Inglota? Mnie pomogła jak mi się rozdwajały paznokcie.

      Usuń
  2. niestety w kosmetyce większość produktów działa krótkotrwale. ważna jest regularność. pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemne chwile relaksu sobie można zapewnić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miała ten produkt, fakt efekt krótkotrwały, ale niczego więcej nie wymagałam. Mi przypadł całkiem do gustu. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też przypadł do gustu. Po prostu liczyłam,że troszkę dłużej się efekt utrzyma. Ale zabieg podoba mi się:)

      Usuń
  5. Nie znam tego wariantu, ale gdzieś w czeluściach szuflady mam chyba wersję do stóp :D
    Najczęściej wykorzystuję tradycyjny peeling do tego typu zabiegów :) Staram się być systematyczna, ale bywa różnie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...