22 kwietnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.9

Witajcie

jak Wam minął weekend? Ja po krótkiej przerwie wróciłam do biegania. Bardzo lubię kłaść się spać pozytywnie zmęczona i odświeżona szybkim prysznicem:)

Dziś przychodzę do Was z porcją inspiracji.






Motywem pierwszych dwóch zdjęć jest...wiosna udokumentowana podczas spaceru po jednym z barcelońskich parków.










Jak zapewne już wiecie, uwielbiam świece, świeczniki i wszystko co związane z przyjemnym promykiem światła i pięknym zapachem. Dziś pomysł na świecznik ze słoika;)

źródło





Jeszcze nie mam praktycznego organizera na kosmetyki, który zaprowadziłby ład w moich zbiorach:) Poniższy sposób uporządkowania kosmetyków bardzo mi się podoba:

źródło



Jako fanka Burberry, nie mogłam przejść obojętnie:

źródło



Powoli zaczynają nam towarzyszyć wyższe temperatury. Ja już biorę się za robienie kostek lodu (do wody mineralnej/drinków). Co powiecie na poniższy pomysł? Ja właśnie takie kostki zrobię:)

źródło

Coś Wam się spodobało? Wiosna już Was również zainspirowała;)?

Miłego dzionka

13 komentarzy:

  1. Marzy mi się taki organizer na kosmetyki :) a kostki lodu z owoców... cudo do drinków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też by sie przydał, a najlepiej 2;)

      Usuń
  2. Uwielbiam tego typu posty :) A organizer na kosmetyki (wraz z zawartością oczywiście!) chętnie przygarnęłabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Zapraszam do zaglądania częściej w takim razie:)

      Usuń
  3. czy jeśli wczoraj było u mnie 24 stopnie to mogę już mówić o letnich inspiracjach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej:) Jak dla mnie taka temperatura mogłaby panować przez cały rok.

      Usuń
  4. swietne te kostki z owocami,oraz pomysl na świece :)

    zapraszam na rozdanie u mnie.
    wiecej info w zakladce MINI ROZDANIE NA MAJÓWKĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. o rety, te kostki są genialne! podkradę sobie też ten pomysł i męża zaskoczę.. a co :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie zainspirował organizer, muszę sama o czymś podobnym pomyśleć i zrobić porządek z moimi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...