8 kwietnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.8

Witajcie,

po przerwie świątecznej wracam do Was z kolejnymi inspiracjami poniedziałkowymi. Cieszycie się?:P

W tym tygodniu naszło mnie głównie na DIY, ale pokażę Wam także inne rzeczy:) Tak więc szykujcie sobie kawę i pozwólcie na chwilę relaksu przeglądając moje propozycje.


źródło
Co sądzicie o takim świeczniku? Uważam,że bardzo fajnie wygląda. Muszę nad czymś takim pomyśleć.:)


Niadawno pokazywałam Wam użytek ze starych butelek po winie. Dziś czas na butelki po piwie (nie, nie należę do AA:P)

źródło



A teraz coś, co zrobię na 100%, bo bardzo mi się spodobało. A wykonanie jest bardzo proste:

źródło
Jak Wam się podoba taka torba? 





źródło

A jak Wam się podobają takie kosmiczne pazurki? Na mnie zrobiły duże wrażenie:)


źródło
Nie wiem czemu nie wpadłam na taką dekorację. W domu mam pełno muszli, które mogłyby tak ślicznie się prezentować:)



Wiele spośród nas próbuje dojść do formy na wiosnę. Część regularnie ćwiczy bądź wręcz się katuje:P Inne przestrzegają diety. A Wy co robicie? Ja ćwiczę,ale spokojnie, stopniowo wydłużając czas ćwiczeń i ich intensywność. Piję też dużo wody mineralnej. A od czasu do czasu pozwalam sobie na różne smakołyki.To mnie o wiele bardziej motywuje niż totalny zakaz na słodycze;)

źródło

Życzę Wam miłego dnia:)

6 komentarzy:

  1. Piękne te paznokcie :D Ciekawy pomysł :)
    Te muszelki w tym wazonie przyciągają wzrok.

    I zapraszam Ciebie na fajny konkurs organizowany u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybrałabym napewno paznokcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudny ten świecznik, moim kotom tez by się spodobał :) niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmiczne pazurki są genialne! Muszę poczekać aż trochę odrosną i pokuszę się o wykonanie :)

    Pomysł z muszlami jest super, sama trzymam muszelki w słoikach ale bez piasku :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...