29 kwietnia 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.10


Witajcie,

jak się czujecie po weekendzie? U Was też tak leje? Ja od kilku dni siedzę w domu,bo ciągle pada i panuje taka szarówa:/ Dziś mamy poniedziałek, czas więc na porcję inspiracji:)



Piłyście już kawkę? Zróbcie sobie małą czarną i usiądźcie wygodnie przed komputerem. Pora na krótki relaks:)

źródło



źródło
Niedawno pokazywałam Wam jak ciekawie można wykorzystać puste butelki po winie. Dziś kolejny pomysł z użyciem lampek choinkowych (wkładamy je do środka butelki). Z zewnątrz zaś butelka obklejona jest kolorowymi szklanymi kulkami. Efekt ten bardzo mi się podoba. Myślę,że świetnie się sprawdzi zarówno w sypialni jak i łazience:)




źródło

Który wzorek podoba Wam się najbardziej? Ja sama nie mogę się zdecydować...gwiazdki?Kropki?:)






źródło

Przy okazji dzisiejszego wpisu chciałam Was zapytać jak idą Wam przygotowania do wiosny, odchudzanie się ,itd. Jesteście na ścisłej diecie? Ćwiczycie?Zdarzają się Wam małe grzeszki?:P Ja jeszcze mam sporo do poprawienia: za mało ćwiczę, jedynie biegam i to od czasu do czasu. A co do jedzenia to ostatnio trochę częściej zdarza mi się jeść smażone dania i słodycze.Muszę się ogarnąć!





źródło
Od jakiegoś czasu szukam idealnej toaletki (jest to szukanie typu: jak kiedyś będę mieć kasę to sobie kupię:P) Ta bardzo mi przypadła do gustu.Jest skromna, elegancka. Ma w sobie urok:)




źródło
A jak już człowiek marzy to przedstawiam Wam mój wyśniony taras:P Wiem,że do naszego klimatu nie za bardzo pasuje, ale ciiiiicho;)

Dziś tylko tyle inspiracji. Jak się domyślacie, pogoda nie działa zbyt inspirująco:P Postaram się wrzucić jeszcze dziś recenzję kolejnej maseczki Efektimy:)

Miłego dzionka

6 komentarzy:

  1. Paznokietki są cudne :) Kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam takie kulki! chyba zrobię sobie taką butelkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Paznokietki i toaletka są śliczne. :b

    OdpowiedzUsuń
  4. No taki taras też kiedyś będę mieć :) I już :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...