17 kwietnia 2013

Matowy top coat by Mavala


Hej dziewczyny,

korzystacie z fajnej pogody? Ja od kilku dni mam upały i już dostałam uczulenia na słońce:P 
Dziś chciałam Wam przedstawić produkt, który dostałam w jednym z pudełek hiszpańskiego Glossy boxa. Kilka miesięcy przeleżał grzecznie w mojej kosmetyczce, a od niedawna bardzo go polubiłam.  Mowa o 

Color - Matt od firmy Mavala:

Top coat można kupić w Sephorze. Nie jestem pewna ceny.


Opis producenta:

Mavala COLOR-MATT jest  to szybko schnący  top coat, który zapewnia całkowicie matowe i aksamitne wykończenie. Chroni manicure przed odpryskami , jeżeli nakłada się na go całą powierzchnię paznokcia.



Skład:

Ethyl Acetate, Nitro-cellulose, Butyl Acetate, Silica, Acetyl Tributyl Citrate, Isopropyl Alcohol, Adipic Acid/Neopentyl Glycol/Trimellitic Anhydride Copolymer, Methyl Methycrylate Crosspolymer [F997/1]



Opakowanie & Konsystencja:

Top coat ma mleczną barwę. Bardzo łatwo się nakłada i szybko wysycha.Należy odczekać aż kolorowy lakier dobrze podeschnie zanim zaczniemy nakładać ten top coat. Za pierwszym razem niedokładnie nałożyłam top coat i miałam takie błyszczące prześwity, a w innych miejscach widać było pociągnięcia pędzlem. Ale już za drugim razem dokładnie pokryłam całą płytkę i efekt był bardzo ładny i estetyczny.


Moja opinia:

To pierwszy produkt firmy Mavala, z jakim miałam do czynienia.Przyznam szczerze,że nie spodziewałam się po nim zbyt wiele. Ciekawa byłam czy faktycznie ładnie zmatowi kolor. Bardzo się cieszyłam,że dostałam go w ramach pudełka Glossy. Sama pewnie bałabym się zainwestować w ten wynalazek i dużo bym straciła! Preparat ten  bardzo ładnie zamienia  kolorowe błyszczące lakiery w fajny mat. Dla mnie jest to świetny kosmetyk. Nie muszę kupować już matowych lakierów, które od jakiegoś czasu mnie mocno kusiły. Mogę zamienić dowolny lakier z własnej kolekcji zyskując dodatkowy, matowy odcień:) Niestety nie jestem pewna ceny tego specyfiku. Wydaje mi się,że kosztuje ok. 10- 15 euro w Sephorze. Przy 15 euro jest to już spory wydatek.Należy się zastanowić ile matowych lakierów jesteście w stanie kupić i jak bardzo lubicie efekt matu:P

Efekt na lakierze Flormar, który już wcześniej Wam prezentowałam

Plusy:

  • top coat bardzo szybko wysycha
  • ochrania lakier przed odpryskami
  • ddaje bardzo ładny efekt matu 
 

Minusy:

  • cena 
  • dostępność


Podsumowanie:

Matujący top coat sprawił mi dużo radości. Od jakiegoś czasu kusiły mnie matowe lakiery, a tera nie muszę w nie inwestować,bo mogę uzyskać taki efekt na bazie lakierów, które posiadam. Wówczas mam 2 lakiery w jednym. Jedyny mankament to cena 40-60zł. Mam nadzieję,że wkrótce pojawią się nieco tańsze odpowiedniki innych firm. Jeśli jednak cena Wam nie przeszkadza to polecam Wam ten preparat:)

 

11 komentarzy:

  1. pokusiłam się o kupno kilku matowych lakierów ale nie czuję się z nimi dobrze :) chyba jednak pozostanę przy błyszczących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polubiłam efekt matu, dla mnie to fajna odmiana:) Zresztą teraz mam fazę na mat:P

      Usuń
  2. ja mam matowy top z pierre rene i tez zdaje egzamin a jego cena jest smieszna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam,że Pierre Rene ma taki specyfik:)

      Usuń
  3. ja mam z Inglota i jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak skończę ten to się skuszę na Inglotowy:)

      Usuń
  4. fajne efekt ale wole jednak błyszczące paznokietki : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię efekt matu na paznokciach,jednak do marki mavala nie mam dostępu, jednak nie smucę się z tego powodu:) matowy top z flormaru świetnie sobie radzi w tych sprawach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ze mnie sierotka - nawet nie wiedziałam,że marki dostępne w Polsce mają już te wynalazki. A Mavali nie ma w polskiej Sephorze? Tak czy siak fajnie, że mi się trafił ten specyfik w pudełku Glossy;)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...