4 kwietnia 2013

Małe domowe spa z... żurawinową kulą do kąpieli

Witajcie,

jak Wam minęły święta? Udało się Wam jakoś powstrzymać przed zajadaniem się na maksa?:P Mnie na szczęście tak. Miesiąc temu przeszłam na wegetarianizm i większość potraw na stole stanowiły warzywa:P

W przerwie między przedświątecznym sprzątaniem a pichceniem słodkości i dań vege znalazłam chwilę na relaks. Wyjątkowo postanowiłam poleniuchować w wannie zamiast wskakiwać na chwilę pod prysznic. W kąpieli towarzyszyła mi Żurawinowa kula do kąpieli, którą otrzymałam w ramach współpracy z JM Spa & Wellness:



Musująca Żurawinowa kula do kąpieli (110g) w cenie 8,50 (+ wysyłka)



Opis producenta:


Musująca kula do kąpieli żurawina - wytwarzana na bazie naturalnych składników z dodatkiem olejków eterycznych i suszonej żurawiny - doskonale oczyszcza i odżywia suchą i zmęczona skórę, dodatkowo zmiękcza wodę, zamieniając kąpiel w domowe Spa. Na długo pozostawia intensywny aromat.

Skład:

Sodium Bicarbonate, Citric Acid, Sodium Sulfate, Parfum, Grape Seed Oil, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Avocado Oil, d-Limonene, CI 14720, CI 42090



Opakowanie & Konsystencja:

Kula zapakowana jest w bardzo ładny woreczek z organzy. Uważam,że to świetny pomysł:) Po otworzeniu przesyłki z kosmetykami w moim pokoju unosił się piękny aromat tej kuli. W środku zawiera suszoną żurawinę,która unosi się na wodzie po rozpuszczeniu się kuli. A rozpuszcza się bez najmniejszych problemów, uwalniając przy tym olejki eteryczne.

Kula pod koniec rozpuszczania




Moja opinia:

Bardzo lubię takie "wynalazki", bo zapewniają znakomity relaks. Na co dzień jednak bardzo rzadko z nich korzystam. W Polsce zazwyczaj się spieszę, a w Hiszpanii nie mam wanny. Tym bardziej doceniłam chwilę luksusu, gdy mogłam w końcu wyłączyć się na 15 minut w odprężającej kąpieli.To co bardzo mi się podobało (poza ślicznym zapachem), to nawilżenie skóry po kąpieli dzięki zawartym olejkom. Niektóre z Was pewnie wiedzą,że nie lubię gdy kosmetyki pozostawiają tłusty film na skórze. Bałam się,że tak będzie w tm przypadku,ale na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Skóra była po prostu dobrze nawilżona.



Plusy:

  • bardzo ładny zapach
  • kula zapakowana w gustowny woreczek
  • kosmetyk zapewnia relaksującą kąpiel
  • skóra jest po takiej kąpieli dobrze nawilżona

Minusy:

  • Jeśli ktoś chciałby zakupić jedynie tę kulę, to cena wraz z przesyłką byłaby dość wysoka jak na taki produkt. Dlatego polecam ją jako dodatkowy zakup do innych kosmetyków. 

Podsumowanie:

Kulę oceniam bardzo pozytywnie. Roznosi przepiękny aromat i świetnie nawilża skórę podczas kąpieli. Zapewnia chwilę relaksu, na którą każda z nas zasługuje:)


Wiem, że niektóre z Was także testowały kule z tego sklepu. Polecacie jakieś aromaty?

9 komentarzy:

  1. Rozwaliły mnie słowa "gustowny woreczek". ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Jeśli lubisz candy i rozdania - zapraszam na mojego bloga konkursowego
    rozdanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam owocowe zapachy w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musi obłędnie pachnieć, nie ma nic przyjemniejszego od pachnącej relaksukącej kąpieli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze do tego lampka wina i świeczki i byłabym w niebie;)

      Usuń
  5. Ja nie jestem fanką kąpieli, wolę prysznice, natomiast zapach żurawiny uwielbiam i bardzo chętnie powąchałabym tą kulę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to uwielbiam kąpiele w wannie,ale zazwyczaj nie mam na to czasu:) Ale wtedy się bardziej docenia taką kąpiel:D

      Usuń
  6. też jestem ciekawa innych aromatów. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. zapach naprawdę kuszący, kula pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...