14 kwietnia 2013

L'Occitane: krem do rąk z masłem shea -HIT czy KIT

Witajcie,

Ostatnio mam mniej czasu zarówno na pisanie postów, jak i odwiedzanie Waszych blogów. Mam nadzieję,że niedługo się to zmieni:)

Jak Wam idzie rewitalizacja dłoni i stóp? Akcja Maliny powoli dobiega końca. Liczyłam na to,że uda mi się opublikować więcej recenzji w tym czasie,ale nie wszystko da się w życiu zaplanować:)

Dziś przychodzę do Was z recenzją dobrze znanego kremu do rąk z masłem shea  L'Occitane:

Krem w tubce:30 ml w cenie 30 zł


Opis producenta:

Silnie wygładzająca - bestsellerowa - kombinacja Masła Shea (20%) oraz wyciągów z miodu i słodkiego migdała, zmieszanych z lekkimi i wabiącymi aromatami jaśminu. Ten balsam o przyjemnej konsystencji łatwo rozchodzi się po skórze, pomagając w gojeniu i ochronie suchej oraz przesuszonej skóry. Obecność anty-oksydacyjnej witaminy E zapewnia odżywienie.


Skład:

Aqua/Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Dimethicone, Cetearyl Alcohol, Propylene Glycol, PEG-100 Stearate, Glyceryl Stearate, Polyacrylamide, Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Mel/Honey Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Brassica Campestris (Rapeseed Sterols, C13-14 Isoparaffin, Ceteareth-33, Alcohol Denat., Althea Officinalis Root Extract, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Fruit Extract, Laureth-7, Cananga Odorata Flower Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Citrus Medica Limonum (Lemon) Peel Oil, Jasminum Officinale (Jasmine) Oil, Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Chlorphensin, Methylparaben.

Opakowanie & Konsystencja:

Krem znajduje się w wygodnej tubce. Jest klarowny, potrzeba niewielkiej ilości by dobrze nawilżyć dłonie. Jednak według mnie nie należy on do najbardziej wydajnych.Krem wolno się wchłania. Na mojej skórze pozostawia cienką warstwę tłustego filmu.

Moja opinia:

Byłam bardzo ciekawa czy popularny krem, a nawet bestseller L'Occitane mnie zachwyci. Produkt ten ma bardzo ładny zapach. Dobrze nawilża skórę,tworząc na niej warstwę ochronną. Jednak na moich dłoniach pozostawia film, który jak część z Was już wie, zazwyczaj działa mi na nerwy:P Starałam się oszczędnie używać kremu. Mimo to dość szybko się go zużywa. 


Plusy:

  • Ładny zapach
  • przyjemna aplikacja
  • dobre nawilżenie skóry

Minusy:

  • wysoka cena
  • dostępność (jedynie sklepy stacjonarne w dużych miastach lub sklep online)
  • nie jest zbyt wydajny
  • pozostawia tłusty film

Podsumowanie:

Krem jest dobrym produktem do nawilżania skóry dłoni. Co prawda na mojej skórze pozostawia cienką warstwę tłustego filmu. Zawiera w sobie masło shea więc jest to normalne. Jednak wolałabym jego mniejszą zawartość przy szybszym wchłanianiu i braku filmu. W końcu kremu do rąk nie raz używam w biegu i zależy mi na czasie. Uważam,że produkt ten jest nieco przereklamowany. Oczekiwałam czegoś więcej po produkcie w takiej cenie. 

Niedawno otrzymałam próbki dwóch innych kremów do rąk tej firmy. Może one bardziej mnie zachwycą:P 

Na dzień dzisiejszy produktem L'Occitane, który uwielbiam jest żel pod prysznic z werbeną. Ma obłędny zapach. Niestety jego cena sprawia,że rzadko mogę się nim rozpieszczać:)

A co Wy sądzicie o tym kremie? Jest to Wasz hit?

Miłego wieczoru

12 komentarzy:

  1. Krem jest niezły, ale za normalną cenę bym się nigdy nie skusiła i bym go nie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie musiałby mnie powalić na kolana żebym kupiła go w normalnej cenie.

      Usuń
  2. Nigdy go nie używałam, ale w takiej cenie mogę kupić kilka innych kremów, które będą działać podobnie więc szkoda przepłacać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz jakiś hit wśród niedrogich kremów do rąk?

      Usuń
  3. A ja go lubię :) Jest idealny na zimę, latem preferuję lżejsze specyfiki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten krem najbardziej przypadł do gustu z całego kosza dobroci tej firmy. Jednak nie zachwycił mnie on na tyle, bym jutro poszła kupić kolejne opakowanie. Przedział cenowy mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie kupuje drogich produktów bo po co? teraz jest tyle tanich dobrych zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kosmetyk jest świetny w działaniu, a do tego wydajny to jestem w stanie się skusić na niego nawet jeśli sporo kosztuje. Ale tego kremu nie zaliczam do powyższej kategorii:P

      Usuń
  6. Lubię te kremy, szczególnie, że w UK dość często można dostać je jako dodatki do gazet więc taki maluch do torebki jest w sam raz. Jednak jedno mnie zastanawia. Mam teraz krem z The Secret Soap Store, w którym stężenia masła shea jest określane na 20% a wchłania się szybciej i zachowuje dużo lepiej niż L'occitane.

    Mam koszyczkowy pakiet produktów z tej firmy, który dostałam w ramach 'współpracy' i choć firmę dobrze znam, a najbardziej lubię perfumy to mój entuzjazm osłabł do tej marki.

    Także nadrabiam zaległości. Prawie hurtem ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki dodatek do gazety to ja rozumiem:) Chociaż w Hiszpanii tez na to nie mogę narzekać. Zaciekawiłaś mnie tym kremem z The Secret Soap Store. Perfum L'Occitane jeszcze nie wąchałam. Mnie urzekł żel pod prysznic z werbeną. Ale ta cena:/

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...