25 kwietnia 2013

Hiszpański Glossybox (Marzec)

Witajcie,

tak, wiem...kończy się już kwiecień a ja Wam tu piszę o marcowym pudełku:P. W tym miesiącu dostałam je dość późno (głównie przez pobyt w PolsceMyślę,że i tak niektóre z Was ciekawi co było w środku więc szybko pokazuję zawartość.

Tak jak niedawno u Was,tutaj także wykorzystano pomysł kosmetyczki zamiast pudełka:
A teraz sama zawartość:



W tle widzicie mini przewodnik omawiający króciutko najważniejsze miejsca do zwiedzania + zawiera kilka fajnych naklejek. Myślę,że nie jest to nic istotnego i godnego sesji zdjęciowej;)

1. Emi Heater: Intensive Bio Repair, 15ml. Jest to krem z antyoksydantami. 50 ml w cenie 58 euro. Firmy nie znam,ale widzę że się ceni:)

2. Laboratorios Babe: Delikatny krem do ciała, 100 ml (200 ml w cenie 15.40). Kremik już stosowałam kilka razy i jest bardzo przyjemny dla skóry.

3. Sexy hair: Spray& Play: Lakier do włosów dodający objętości i połysku, 50 ml (300 ml w cenie 10 euro). Lakier mnie nie powalił na kolana. Nie wyróżnia się niczym szczególnym. Jest jak lakiery Welli, którę są w znacznie niższych cenach.

4.Lola Makeup: Lakier do paznokci w pięknym odcieniu mięty. (11 ml w cenie 5.5 euro). Niedługo nastąpi prezentacja koloru:)

5. Modelco: Cheek + Lip tint, 10 ml  w cenie 24 euro. Czyli produkt zarówno do policzków stosowany jako róż, jak i do ust jako tint. Wydaje mi się,że miałyście go już w polskim Glossy. Dajcie znać. Ciekawią mnie Waszde wrażenia:)


Pudełko oceniam całkiem dobrze. Najbardziej się ucieszyłam z lakieru,bo właśnie polowałam na odcień mięty. Produkt Modelco też mnie bardzo zainteresował. Kremu jeszcze nie używałam więc się wypowiem dopiero jak go zużyję. Krem do ciała bardzo się przydaje. Niedawno dostałam uczulenia na słońce i świetnie pielęgnował podrażnioną skórę:) Niewypałem jest dla mnie lakier do włosów. I zdecydowanie wolę otrzymywać kosmetyki w pudełku niż takiej kosmetyczce. Zwłaszcza,że sprawia wrażenie jakby się miała zaraz rozpaść:P

8 komentarzy:

  1. Lakier jest fajny a nazwa super Lola

    OdpowiedzUsuń
  2. To pudełko jest świetne, byłabym zadowolona. Ja chyba też najbardziej ucieszyłabym się z lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach się z nim zapoznam i przekonamy się czy słusznie się z niego tak ucieszyłam:)

      Usuń
  3. coś bym dla siebie w nim znalazła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mięta nie jest kolorem, który lubię, więc pudełko by mnie nie zadowoliło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część dziewczyn dostała różowy lakier:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...