18 kwietnia 2013

Akcja Rewitalizacja - Podsumowanie

Witam Was dziewczęta,


Akcja Maliny dobiegła końca. Czas więc na jej podsumowanie:)



Przede wszystkim dzięki tej akcji przywiązywałam większą uwagę do pielęgnacji dłoni i stóp. Zimą zależy nam przede wszystkim na tym, aby były one dobrze opatulone:P Zaś po zimie zarówno moje dłonie, jak i stopy były bardzo wysuszone.

Nie udało mi się wypróbować ani opublikować wszystkich recenzji, które planowałam. Jeden krem do rąk oceniam bardzo pozytywnie na podstawie próbki (ok 30 ml),ale napiszę jego recenzję dopiero gdy zakupię i zużyję pełne opakowanie.

Generalnie akcja była świetnym pomysłem. Poznałam dzięki niej sporo produktów (część dzięki Waszym recenzjom i stałych postach z nowinkami, o których pisała Malina). Kilka produktów znalazło się na mojej liście zakupów. 

A teraz przedstawię Wam już produkty, które na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczce:

1. Preparatem do dłoni, którego będę używać  w ramach domowego spa jest...Regenerujący zabieg Perfecty: 



2. Kosmetykiem, który już od dłuższego czasu przynosi relaks i ukojenie moim stopom jest...Lawendowa maska :



3. Preparatem do paznokci, którego używam od niedawna, ale już stał się moim hitem jest...Top Coat Color Matt:



Znacie te produkty? Używacie ich? Jakie są Wasze hity z Akcji Rewitalizacji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...