15 marca 2013

Współpraca + zapowiedź testów:)



Witajcie,

coś ostatnio doba jest dla mnie za krótka:) No i tyle kosmetyków bym chciała Wam zrecenzować,że sama nie wiem od którego zacząć. Dziś lub jutro na pewno opublikuję recenzję. 
Może powiecie o czym wolałybyście najpierw przeczytać: Peelingujące płatki Cleanic czy Maseczka z Markokańską Glinką z Avonu?



Niedawno na blogu pojawiło się logo JM Spa & Wellness. Wynika to z nawiązanej ostatnio współpracy. Firma działa szybko i już zawitała do mnie paczuszka, za co dziękuję:)

Strona WWW






 Zawartość paczki:

Sama zakupiłam 100% Olejek arganowy. Zamierzam nim traktować włosy, twarz i ciało. Do testów dostałam mydełko arganowe oraz żurawinową kulę do kąpieli.


Chciałam Wam jeszcze pokazać moje uzupełnione zapasy. Niedawno skończyłam peeling enzymatyczny z Biochemii Urody - recenzję napiszę jak tylko wrócę do Hiszpanii i cyknę fotki. Zastanawiałam się co kupić jako następcę. Kusił mnie podobny peeling z innej firmy. Jednak zdecydowałam się na coś innego - peeling polinezyjski z wysp Bora Bora:D Brzmi wakacyjnie,prawda? Na razie użyłam go raz i powiem Wam,że pięknie pachnie kokosem:) Do tego kupiłam spirulinę,bo już mi się wszelkie algi pokończyły, a uważam że świetnie działają na skórę. Ostatnim produktem jest Kolagen i elastyna, który może być stosowany jako serum lub jako dodatek do kremów/maseczek. Pewnie będę próbowała każdej z opcji:)



Jak widzicie nadal użeram się z moim starym aparatem i ostrością. O robieniu zdjęć składów mogę chyba na razie  zapomnieć:/ Ale będę nadal próbować!



Przy okazji chciałam Was powiadomić o nowej zakładce: Wymiana/ sprzedaż, na którą wrzuciłam już 2 lakiery, które mam do sprzedania:)


Za kilka godzin już weekend!Miłego odpoczynku:)

23 komentarze:

  1. Jestem ciekawa maseczki z Avonu :) Gratuluję współpracy z JM, kule mają super, już 2 przetestowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Jak tak zachwalasz to już się nie mogę doczekać testowania:D

      Usuń
  2. jestem ciekawa tego olejku arganowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie użyłam go raz na twarz i włosy. Fajnie się zapowiada:)

      Usuń
  3. Olejek arganowy mam, ale z innego sklepu.
    MMM, uwielbiam zapach żurawiny, kula musi pachnieć fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jak się sprawuje Twój olejek? A kula faktycznie bardzo ładnie pachnie:)

      Usuń
  4. O jak fajnie. Udanych testów.
    W wolnej chwili zajrzę o co chodzi z tą akcja u Maliny :) Dzieki za zaproszenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jako fanka maseczek jestem ciekawa tej z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki,to jutro będzie maseczka. Tylko cyknę w ciągu dnia lepsze fotki,bo wyszły niewyraźne:P

      Usuń
  6. Tysz mam kulę, czekoladową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to miłego testowania:)Czekoladowa też brzmi ciekawie.

      Usuń
  7. Widzę, że lubisz naturalne składniki ;) Ja z kolei nie mam przekonania do masek z avonu więc chętnie poczytam co inni sądzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które próbowałaś? Ja bardzo lubię błotną z Morza Martwego. Ta, którą będę jutro recenzować również przypadła mi do gustu:)

      Usuń
  8. gratuluję współpracy!
    co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale bym chciała wypróbować olejek arganowy, bardzo dużo dobrego o nim słyszałam. Ciekawa jestem czy spasują Tobie te kosmetyki.
    Buziaczki i dziękuję za odwiedzenie mojej stronki :**
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa:)

      A do Ciebie będę wpadać regularnie. Już Cię zaobserwowałam:)

      Usuń
  10. Weszłam sobie z ciekawości na ich stronę i ceny mają przystępne jak na kosmetyki, które ludzie sobie chwalą. Mam nadzieję, że w kwietniu będę sobie mogła pozwolić na odrobinę zakupowego szaleństwa z okazji urodzin i coś zamówić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo ja już się polubiłam z tymi kosmetykami:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...