9 marca 2013

Testuję z Maliną: Sylveco - Łagodzący krem pod oczy

Witajcie,


chciałam Wam dziś przedstawić moją opinię o drugim produkcie Sylveco, który dostałam do testów od Malinki.



Recenzję Kremu brzozowo- nagietkowego z betuliną możecie przeczytać tutaj: KLIK. Dziś zaś pora na recenzję 
Łagodzącego kremu pod oczy.



W opakowaniu znajduje się  30 ml produktu. Kosztuje ok 25 zł.


Opis producenta:

Chaber bławatek i świetlik łąkowy to znane w medycynie ludowej rośliny o dobroczynnym działaniu na oczy. Zawarte w naszym kremie zapewniają najdelikatniejszej i najcieńszej skórze wokół oczu długotrwałą ochronę i ukojenie. Starannie dobrane składniki aktywne kremu pozwolą zmniejszyć cienie i obrzęki, usunąć objawy zmęczenia, poprawiając jednocześnie sprężystość skóry.

Hypoalergiczny, łagodzący krem pod oczy przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji wrażliwej i delikatnej skóry wokół oczu. W jego składzie znalazły się ekstrakty z kory brzozy, chabru bławatka oraz świetlika, które działają łagodząco, kojąco i zmniejszają obrzęki. Dzięki specjalnie dobranej, bezzapachowej formule, krem poprawia strukturę skóry, przywracając jej właściwy poziom nawilżenia oraz sprężystość. Usuwa objawy zmęczenia i zaczerwienienia, hamuje procesy starzenia się skóry.


Skład: 

Woda,  Olej z pestek winogron,  Olej sojowy,  Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate,  Masło karite (Shea),  Skwalan,  Triglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego,  Stearynian glicerolu,  Olej arganowy,  Kwas stearynowy,  Alkohol cetylostearylowy,  Ekstrakt ze świetlika łąkowego,  Ekstrakt z chabru bławatka,  Alkohol benzylowy,  Witamina E,  Betulina,  Guma ksantanowa,  Kwas dehydrooctowy,  Lupeol,  Kwas oleanolowy. 




Opakowanie & Konsystencja:

Krem zapakowany jest w bardzo   ładny kartonik. Opakowanie z pompką należy do moich ulubionych form. Jest higieniczne , a dozowanie produktu jest bardzo wygodne. Krem nie posiada zapachu. Ma przyjemną, lekką konsystencję. Stosowałam go według zaleceń producenta: rano cienką warstwę, która szybko się wchłaniała. Wieczorem zaś nakładałam grubszą warstwę.





Krem jest biały i jak mówiłam ma lekką konsystencję, dzięki czemu bardzo dobrze nadaje się pod makijaż.





Moja opinia: 

Generalnie kremik przypadł mi do gustu. Uważam,że słusznie ma w nazwie słowo "łagodzący", gdyż świetnie sobie radzi z podrażnieniami skóry wokół oczu. Bardzo dobrze się spisał gdy kilka razy spędziłam przed ekranem komputera cały dzień  a oczy były obolałe i zmęczone. Szczególnie polubiłam jego aplikację wieczorami - grubsza warstwa kremu sprawiała,że rano skóra wokół oczu wyglądała na wypoczętą. Kosmetyk gwarantuje bardzo dobry poziom nawilżenia. Nieco gorzej poradził sobie z cieniami pod oczami. Delikatnie je zmniejsza,ale są wciąż widoczne.



Plusy:

  • krem bardzo dobrze nawilża skórę delikatnej okolicy oczu
  • szybko się wchłania
  • nadaje się pod makijaż
  • łagodzi  i koi podrażnioną skórę
  • zmniejsza obrzęki
  • ma naturalny skład
  • jest w przystępnej cenie
  • dość duża pojemność jak na produkt pod oczy (30ml)
  • praktyczne i higieniczne opakowanie z pompką  

Minusy:

  • krem nie radzi sobie do końca z cieniami wokół oczu.




    Podsumowanie:



    Krem jest naprawdę godny polecenia. W szczególności może przypaść do gustu osobom, które sporo czasu spędzają przed komputerem. Kosmetyk dobrze nawilża skórę wokół oczu. Łagodzi podrażnienia i zmniejsza obrzęki. Ma naturalny skład, dzięki czemu nawet osoby o bardzo wrażliwej skórze mogą go stosować. Jeśli ktoś ma wyraźne cienie wokół oczu - krem ich nie zmniejszy w wystarczającym stopniu, jedynie lekko zredukuje. Niemniej jednak, po całonocnym relaksie z grubszą warstwą kremu, skóra wokół oczu zyskuje zdrowego blasku, jest dobrze nawilżona, a wszelkie podrażnienia znikają. Na pewno będę mieć ten krem pod ręką gdy moja skóra będzie potrzebowała ukojenia i "opatrunku" na noc.



     

     

7 komentarzy:

  1. Widzę, że też go pozytywnie oceniłaś:) Zapraszam do mojej recenzji:) Pozdrawiam Malinową Koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sprawdza się także w przypadku podrażnień, oddałam go otanio mojej mamie która dostała jakiegoś uczulenia, w dwa dni doprowadziła jej skórę wokół oczu do porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno jest to przydatny kosmetyk dla osób w różnym wieku:) Mnie pomógł na zaczerwienioną i zmęczoną skórę wokół oczu.

      Usuń
  3. Nie miałam tego kremu.Ale na pewno wypróbuję.


    Obserwuję!

    http://vanilliapl.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tego specyfiku, jednak bardzo mi się podoba opakowanie z pompką, bardzo poręczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy ten kremik, ja testowałam lekki krem nagietkowy z Sylveco i także zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...