11 marca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.5

Hej dziewczyny,

witam Was w tym nowym tygodniu z kolejną porcją inspiracji:)



Od jakiegoś czasu próbuję przywołać do nas wiosnę ze średnim skutkiem. Po kilku ładnych dniach ze słoneczkiem, dowaliła prawdziwa zima. Dwugodzinny powrót do domu po to by móc sobie poodśnieżać przez kolejną godzinę - no wymarzony Dzień kobiet, prawda?:P Nie mniej jednak, żeby zima nie popadła w kompleksy lub co gorsza, nie zemściła się muszę publicznie przyznać, że bywa piękna i urocza:)

źródło 




Droga Zimo,jeśli planujesz nas jeszcze trochę pomęczyć to pozwól nam chociaż nacieszyć się promykami słońca;)



źródło
Jako, że jestem ciepłolubna to moje myśli przynajmniej 5 razy dziennie wędrują po tematyce wiosny, lata, wakacji. Jak Wam się podobają te kwiatki? Zawieszone są na nici wędkarskiej. Myślę czy by nie zrobić kiedyś takiej dekoracji. Bardzo mi się spodobała:)




źródło
Większość z nas chce zrzucić nieco tłuszczyku, który niepozornie się nam pojawił:P Odstawiacie słodycze w 100% czy pozwalacie sobie czasem na tak pięknie wyglądające desery? Ja sobie pozwalam od czasu do czasu, bo wiem że inaczej bym się po jakimś czasie i tak na wszystko rzuciła ze zdwojoną siłą:p





źródło
Posiadacie toaletkę, gdzie skrywacie Wasze kosmetyki/ biżuterię? Ja niestety się jeszcze jej nie dorobiłam.Ale lubię czasem oglądać różne modele tego mebelka. Podobają mi się zarówno dość surowe i nowoczesne, jak i w stylu vintage widoczne powyżej. Nie narzekałabym gdybym taką gdzieś dorwała:)





źródło
Ostatnim razem pazurków nie było więc lakieromaniaczki się ucieszą tym razem:P Muszę sobie sprawić takie mani. Co prawda tak ładnie pewnie nie wyjdzie,ale praktyka czyni mistrza;) No i Photoshop:P



źródło
Jak Wam idzie "tuningowanie" ciała na wiosnę? Robicie coś specjalnego? Chodzicie na zabiegi? A może organizujecie sobie małe spa w domowym zaciszu?



Życzę Wam miłego tygodnia:)

18 komentarzy:

  1. Mi tak tuning idzie że po nowych lekach przybrałam dwa kg :( Nie lamie się. Mocne postanowienie "lodówka na kłódkę" i ruszaj Peggy tą tłustą dupą ;)
    Nie dorobiłam się jeszcze toaletki. Ale już wiem jak będzie wyglądać moja wymarzona. Nie lubie półśrodków. Albo TA albo rzadna inna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jesteś dla siebie surowa;)

      Mnie się ta toaletka bardzo podoba, ale inną też się pewnie zadowolę:P

      Usuń
  2. :) Faktyczne:) Widać obie głowy mamy w kwiatach i wiośnie! A zdjęcie i pomysł zasługują na powielanie:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już chyba każdy by chciał by wiosna zawitała do nas:)

      Usuń
  3. Ma być koniec zimy, bo mam dosyć tych kurtek i kozaków:P

    OdpowiedzUsuń
  4. pazurki bombowe, do tego kilka kropek i wyjdzie wiosenna biedronka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy :) Również lubimy ciepło i nie możemy zapomnieć o tematyce wiosennej :) Pięknie pomalowane paznokcie :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Rozumiem,że coś wcześniej pisałaś. Niestety mój komputer miał chwilowe niedotlenienie:P

      Usuń
  7. a co do inspiracji to oj fajnie byłoby nałożyć taką maseczke na twarz i się odprężyć!:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten kolorowy french! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zapolować na jakiś ładny czarny lakier i może spróbuję swoich sił:P

      Usuń
  9. Śliczne te kwiaty w oknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. te goździki są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...