4 marca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.4

Hej dziewczyny,

mam nadzieję,że miniony weekend zaliczacie do udanych:) Mnie bardzo ucieszyły promyki słońca, których już od dawna nie mogłam się doczekać.Mój pies jeszcze bardziej się ucieszył,że w końcu miałam ochotę przejść się na dłuższy spacer:P

Dziś pora na cotygodniowe inspiracje pomagające mnie (i mam nadzieję także części z Was) przetrwać poniedziałek;)




Co prawda w ten weekend dało się poczuć zbliżającą się wiosnę. Jednak słyszałam,że za kilka dni ma wrócić zima! Wcale mi się to nie podoba i nadal przywołuję wiosnę z całych sił. Przyłączacie się?;)

źródło






Powoli jesteśmy kuszone nowymi kolekcjami kosmetyków. W oko wpadły mi zwłaszcza dwie (przynajmniej w tym tygodniu:P). Nie mogłam się zdecydować na jedną więc pokazuję Wam obie:


Chanel
źródło

Too Faced
źródło

Która bardziej się Wam podoba?



Obiecywałam sobie,że tym razem nie umieszczę tu zdjęć łazienki,bo ostatnio coś często goszczą w inspiracjach:P Jednak obietnicy nie mogę dotrzymać. Poniższa łazienka jest zdecydowanie warta pokazania. Coś dla kobiet, które chciałyby mieć swoje mini spa w domu...albo uwielbiają nastrojowe światełka;)


źródło





Odwiedzacie czasem strony z strony bądź blogi z technikami DIY? Ja potrafię spędzać na nich godziny. Można tam spotkać tyle różnych inspiracji. Bardzo ciekawe są zarówno sposoby przechowywania różnych rzeczy, dekoracji...aż po domowe kosmetyki. Poniższe słoje bardzo mi się spodobały. Dopisuję je do listy "Kiedyś zrobię":P

źródło


Wiosna coraz bliżej więc należy zdwoić wysiłki w powrocie do formy. I mówię tu nie tylko o ćwiczeniach, ale i odpowiednim żywieniu (a kilka kg mniej będzie jedynie przyjemnym efektem ubocznym). Co powiecie na taki sposób podawania warzyw i dipów? Ja na pewno wypróbuję. Taka przekąska wygląda dużo lepiej niż popcorn;) A ile ma witamin!

źródło


Jest też coś dla warzywnych niejadków, a za to zwolenników owoców. Spokojnie można by podać takie szaszłyki na przyjęciu:

źródło

Mam nadzieję,że inspiracje Wam się spodobają. Życzę Wam miłego tygodnia:)

12 komentarzy:

  1. Co do DIY to ja mam dwie lewe ręce..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też,ale zamierzam próbować się w tym udoskonalić:P

      Usuń
  2. Te szaszłyki owocowe mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe inspiracje, wiosną pacnie ;)
    Miłego dnia Malinowa Koleżanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. szaszłyki i warzywka <3 ostatnio przerzuciłam się na zdrowy tryb żywienia i ruch. efekt? -3 kg i ciągle spada, a ja czuję się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to trzymam kciuki! Oby tak dalej. Ja postanowiłam przejść na wegetarianizm:)

      Usuń
  5. podoba mi sie ten różowy lakier chanel :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To pierwsze zdjęcie takie cudne! <3 Kusi wiosnę kolorami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję,że wiosna mnie w końcu posłucha i przyjdzie na dobre:P

      Usuń
  7. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...