25 marca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol 7

Hej dziewczyny,

mam nadzieję,że miło spędziłyście weekend i doświadczyłyście choć trochę słońca. U mnie jedyną zwolenniczką niekończącej się zimy jest nasza sunia, która szaleje w śniegu:)

Ja za to wyglądam przez okno i ciągle marzę o takim widoku:


źródło


Mam nadzieję,że  nie czekają nas jednak białe święta. Jak Wam idą przygotowania do Wielkanocy? Zaczęłyście już wielkie porządki, zakupy, itd? Mnie coś średnio to idzie:P Dekorujecie co roku ładnie pisanki? My z mamą już od jakiegoś czasu idziemy na łatwiznę i barwimy je naturalnie w łupinach od cebuli:)
Nie mniej jednak podziwiam takie okazy:

źródło

źródło



Od niedawna mam fazę na kolor miętowy. Póki co nie przełożyłam to na zakupy,ale obawiam się,że prędzej czy później się to stanie:P Zwłaszcza chodzi mi po głowie lakier do paznokci w takim odcieniu. Nie wiem czemu wcześniej nie pomyślałam o mięcie na powiekach. Co sądzicie? Mnie się bardzo spodobała:)


źródło

Niedawno zastanawiałam się czy puste butelki po winie mogą się jeszcze przydać, np. jako dekoracja. Niektórzy używają je  jako wazony. Natknęłam się jednak na pomysł, który jeszcze bardziej mi przypadł do gustu:

źródło


Od dłuższego czasu chodzi mi po głowie udekorowanie mieszkania świecami umieszczonymi na ziarnach kawy. Jako fanka kawy uwielbiam wszystko co z nią związane. Świece takie nie dość,że ślicznie wyglądają to jeszcze gwarantują śliczny zapach. 

źródło


Coś Wam wpadło w oko? 

Miłego poniedziałku:)

5 komentarzy:

  1. bardzo fajne pomysły, te butelki bardzo mi się spodobały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie muszę kupić lampki i coś podziałać:)

      Usuń
  2. Super, zwłaszcza makijaż! A te jajeczka prześliczne.
    Pozdrawiam MAYA:****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w swojej kreatywności ograniczę tylko do makijażu:) Do jajeczek nie mam cierpliwości:P

      Usuń
  3. Lampki w butelce - świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...