18 marca 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol. 6


Hej dziewczęta,

czy u Was również  po słońcu zostało jedynie wspomnienie?:( Niby powinno się cieszyć drobiazgami, 2 dni słoneczka lepsze niż nic...No ale jakiś niedosyt jest!

Przychodzę dziś do Was z kolejną porcją Poniedziałkowych inspiracji. Może one Was nastroją pozytywnie do nowego tygodnia:)




źródło
Bardzo mi się spodobał pomysł tych lampek. Pokój jest dzięki temu bardzo przytulny. Jest nastrojowo:) 

Aczkolwiek...chyba się naoglądałam za dużo filmów,bo od razu pomyślałam o ewentualnym zwarciu i innych "niespodziankach" przy tego typu lampkach:P


źródło

Coś co na pewno w końcu wykonam u siebie w domu. Jestem świecomaniaczką (Yankee Candle jeszcze nie posiadam. Za to jak jestem w Ikei, Biedronce, każdym innym sklepie z takim asortymentem to trudno mi się powstrzymać od zakupu:P). A do tego uwielbiam aromat cynamonu, kardamonu i imbiru. Podoba Wam się taka dekoracja? Moim zdaniem ślicznie to wygląda, a zapach musi być przepiękny.


źródło

Kolejny bardzo fajny pomysł na DIY. A do tego możemy sprawić bardzo miłą niespodziankę bliskiej nam osobie. Również na pewno wypróbuję:)



źródło

Wiosna już niebawem (miejmy nadzieję:P). A wtedy do łask wraca...mięta:) A mięta plus koronka to już świetny efekt. Macie jakieś ubrania/dodatki w tym kolorze? Ja na razie mam żakiet, ale już się zaczynam rozglądać za jakąś apaszką i kopertówką;)

źródło
Piłyście już poranną kawę?Niby zwykły napój a może wywołać uśmiech na twarzy:)


źródło
A jak już jesteśmy przy kawie....to najlepiej smakuje z jakimś deserkiem:P Co Wy na to? Ja bym nie pogardziła:)

Jak Wam mija poniedziałek? Trzymajcie się ciepło:)


9 komentarzy:

  1. moje typy to zdecydowanie cynamonowe świeczki i kubki !! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam mieć takie lampki jak na zdj 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już dawno po kawusi (chyba bliżej mi do jutrzejszej niż tej rannej) :) Świeczki lublu, cynamon lublu. Połączenie świeczka + cynamon? Nie znam.

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te 'rysunki' na kawie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rysunki na kawie zawsze mi się podobały. Poza tym uwielbiam kawę! :-) Bardzo podoba mi się miętowa sukienka i cynamonowe świeczki :-) Zrobię sobie takie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze zdjęcie- śliczna sypialnia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mmmm.. coś pięknego te truskawki. Ależ mnie ochota na nie naszła.. (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już rozpoczęłam sezon truskawkowy...hiszpańskimi kupionymi tutaj:P Ale wolę polskie choć są mniejsze;)

      Usuń
  8. Sama zostawiłam sobie po świętach lampki choinkowe do ozdoby w sypialni, ale wciąż szukam pomysły jak je ładnie umiejscowić - inspiracja pobudziła moje komórki mózgowe;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...