19 marca 2013

MNY Colorama + Bangla.pl

Hej dziewczyny,

niedawno chwaliłam się moimi nowymi lakierowymi zdobyczami. Znalazły się wśród nich Golden Rose Jolly Jewels, który już gościł na moich pazurkach,ale aparat póki co odmawia współpracy z nim:(

Dlatego też dzisiaj chciałam Wam zaprezentować Coloramę. Przy zakupach postawiłam na wesołe kolory, by dalej przywoływać wiosnę:P Miałam dylemat który kolorek Wam najpierw pokazać, dlatego zdecydowałam się na dwa na raz:)





Muszę przyznać, że od razu się polubiłam z tymi lakierami. Na szczęście moje obawy,że będą kiepskie jak MNY My Varnish, który miałam się nie sprawdziły. Lakiery ładnie się nakładają, schną w standardowym tempie. Dwie warstwy w zupełności wystarczą by pazurki były ładnie pokryte kolorem. Lakiery te bez topu trzymają mi się już trzeci dzień na paznokciach, także jest dobrze. Myślę,że z topem wytrzymają spokojnie 4-5 dni.
Lakiery kupiłam w promocji 1 +1 za 1 grosz:) Ale dość często obowiązuje na nie promocja. Zresztą nawet bez niej kosztują  mniej więcej 13 zł.

Wiem, że Colorama jest dość popularna, może polecicie mi jeszcze jakieś kolorki?




Chciałam Wam również dziś przedstawić zapowiedź testów. Od serwisu Bangla.pl otrzymałam zestaw 5 maseczek do twarzy firmy Efektima:) Już dziś wypróbuję jedną z nich.







Jak tam Wasze lakierowe zdobycze? Ja wciąż wzdycham do piaskowego OPI w pięknym odcieniu błękitu. No i do serii Pixie Dust by Zoya:)

22 komentarze:

  1. bardzo ładne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. razem te dwa kolory tworzą ładną harmonię! stawiam na błękit i zieleń w tym sezonie jeśli chodzi o lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No będę polować jeszcze na ładny odcień mięty:)

      Usuń
  3. Śliczne te lakiery :) miłego testowania maseczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój aparat też odmawia posłuszeństwa gdy chcę cyknąć fotki jolly jewels :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwyżej wezmę lakier ze sobą do Hiszpanii i tam pocykam fotki lepsze;) Zawsze jest pretekst żeby ze sobą upchać kolejny kosmetyk:P

      Usuń
  5. Ładne kolorki lakierów :)
    Gratuluję współpracy i życzę miłego testowania :)

    Zapraszam na konkurs, do wygrania kosmetyki Mariza: wizazmojapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne, widziałam je w Biedronce. Moze wreszcie się skusisz na te do których wzdychasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Problem polega na tym,że na razie nie mogę dostać nigdzie tego lakieru Zoya. A to moja zachciewajka numer 1;)OPI jest drugie w kolejności:P

      Usuń
  7. ja ostatnio zaszalałam i kupiłam dwa kolorki z blogerskiej serii od Wibo.
    A maseczki sa świetne, też je testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lakiery też mam na liście zakupów:P

      Usuń
  8. Cześć, nominowałam Cię do Liebster Blog. Mam nadzieję, że weźmiesz udział :) Więcej informacji na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mani bardzo ładny ;-) ale znacznie bardziej ciekawią mnie maseczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Maseczki będę po kolei recenzować:)

      Usuń
  10. Cześć, nominowałam Cię do TAG Liebster Blog Award, informacje znajdziesz tutaj :

    http://anenille.blogspot.com/2013/03/nominacja.html

    Zapraszam i pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...