6 marca 2013

HexxBOX & Zakupy

Hej dziewczyny,

Korzystacie troszkę z promyków słońca? Ja staram się wychodzić chociaż na 10 minut na spacer gdy tak ładnie świeci:) 

Chciałam się Wam dziś pochwalić nowymi zdobyczami:) Za najważniejszą uznaję zestaw kosmetyków, który dostałam do testowania w ramach drugiej edycji HexxBOX'a:






Do testów otrzymałam miniaturki: żelu pod prysznic o pięknym zapachu Mango, Balsamu antycellulitowego oraz mgiełkę do ciała z drobinkami. Zaś głównymi bohaterami zestawu są dwa lakiery MeMeMe(64 Spirited, 78 Ambitious). Już się nie mogę doczekać testowania:)

Kilka dni temu wybrałam się także na polowanie do pewnego centrum handlowego w moim mieście. O to zdobycze:

Rossmann: Zachwalana przez wiele z Was Dwufazówka Garniera + Nawilżająca maseczka Efektimy. Z tuszem Rocket MNY, który właśnie testuję nie radzą sobie micele więc szukałam czegoś mocniejszego.

Golden Rose: Jolly Jewels. Szłam do tego sklepu z wytyczną, że zakupię tylko jeden lakier. Było ciężko,bo cała kolekcja jest piękna. Ale udało mi się:)



SuperPharm: Obowiązuje tam promocja na lakiery MNY Colorama: 1 za 10,50 a drugi za 1 grosz:) Kupiłam tam również żel do mycia twarzy La Roche Posay (Effaclar), który stał sobie cichutko w łazience jak robiłam fotki:P 
Dodatkowo na zdjęciu szminka z  Idealny Pocałunek w odcieniu Fuchsia Flirt , którą zamówiłam w Avonie. To właśnie ona przekonała mnie do fuksji na ustach. Wkrótce ją zaprezentuję:)




 Ostatnią rzeczą jest "podkład" Dermacol  nr 210 zamówiony na allegro. Planuję go używać jako korektora.



Używałyście któregoś z kosmetyków? Coś polecacie/odradzacie? Może same trafiłyście na jakieś fajne promocje?

24 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też:p Ale dziś zapoznaję się z Jolly Jewels;)

      Usuń
  2. mnie podkład Dermecol....słyszałam i ciekawam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś tę arbuzową maseczkę :)

    Obserwujemy?
    Ja już klikam :)

    www.k-a-m-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakiery z Maybelline są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się zastanawiałam nad Dermacolem również w formie korektora, ale ostatnio zniknęły mi pryszcze i cicho liczę na to, że już nie wrócą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę:) Ja jeszcze dwa lata temu nie potrzebowałam w ogóle korektora,a w tym roku mam sporo użerania się z moją cerą;)

      Usuń
  6. Zazdroszczę lakierów! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A które Ci się najbardziej podobają?

      Usuń
  7. ładnie to wszystko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania i stosowania ;)
    Lakiery MeMeMe wyglądają obłędnie ;)
    Miłego wieczorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również planuję zakup DERMAROL,ale zastanawiam się jeszcze nad odcieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale zaszalałaś z tymi zakupami ;)
    jestem ciekawa tych lakierów coloramy, czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady:p A Colorama była w takiej promocji,że nie mogłam przejść obok obojętnie...No dobra, specjalnie się tam po nią wybrałam:p

      Usuń
  11. Bardzo lubię maseczki Efektimy, a jeszcze bardziej lakiery Golden Rose :)super zdobycze :) Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To będzie moja pierwsza styczność z tymi maseczkami. Mam nadzieję,że też je polubię:)

      Usuń
  12. Jakie cudne te zdobycze :)Pozdrawiam koleżankę z Malinowego Klubu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach mango (i smak też!)! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten lakier jest ładny,zapraszam do mnie na konkurs http://testowanie-recenzowanie.bloog.pl/id,333750874,title,Konkurs-kosmetyczny,index.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...