26 marca 2013

Foot doesn't work...czyli krem do stóp by Avon;)

Witajcie,

jak wiecie biorę udział w akcji rewitalizacji dłoni i stóp u Malinki stąd na blogu będzie w najbliższym czasie więcej recenzji różnych specyfików do tego przeznaczonych. Dziś obiecywana recenzja kolejnego produktu Avonu. Tym razem kremu do stóp a dokładnie " Kremu intensywnie zmiękczającego stopy":

Opakowanie zawiera 100 ml produktu. Kosztuje ok 10-13 zł

Opis producenta:

Po raz kolejny w przypadku kosmetyków Avonu muszę się posłużyć wizażem:

"Krem redukuje zgrubienia na stopach, intensywnie zmiękcza i wygładza skórę. 10% kwas glikolowy usuwa stwardniały naskórek"


Skład:



Opakowanie & Konsystencja:

Krem ma gęstą konsystencję. Jest dość tłusty. Zakręcone opakowanie średnio się sprawdza, gdyż po wysmarowaniu stópek mamy tłuste i lepkie ręce. Kosmetyk jest wydajny. Potrzebna jest niewielka ilość by posmarować nim stopy.


Moja opinia:

Nie polubiłam się z tym kremem. Po pierwsze krem słabo zmiękcza stopy. Raczej je natłuszcza,ale nawet metoda z nakładaniem grubej warstwy kremu na noc pod skarpetki niewiele dała.Nie były one dobrze nawilżone. Kosmetyk baaaaardzo długo się wchłania. A nawet jak już się wchłonie to pozostawia taki nieprzyjemny lepki film. Co gorsza, zapach kremu jest fatalny według mnie. Ma w sobie nuty mentolowe, ale używam obecnie podobnego kremu firmy Alessandro i zapach jest o niebo lepszy. Dla mnie ten krem Avonu jest po prostu bublem.

Plusy:

  • krem jest wydajny

    Minusy: 

    • krem nie zmiękcza stóp, tylko je natłuszcza
    • pozostawia lepki film
    • ma brzydki zapach


    Podsumowanie:

    Co prawda jeszcze swojego ideału nie znalazłam, ale używałam już sporo innych kremów w podobnym przedziale cenowym,które sprawowały się o wiele lepiej. Tego kremu na pewno więcej nie kupię. Odstrasza mnie zapach, ale gdyby krem faktycznie działał to byłabym w stanie się przemęczyć.Niestety produkt ten się u mnie nie sprawdził, nie zmiękczył moich stóp ani ich nie nawilżył. Nawet stosowany hojnie na noc razem ze skarpetkami nie przyniósł efektów. Bubel.

    A Wy macie swoich ulubieńców jeśli chodzi o pielęgnację stóp?

7 komentarzy:

  1. Ja już powiedziałam stanowcze NIE produktum do stóp Avonu - nigdy więcej - a mam jeszcze ilka różnych sztuk, bo kiedyś kupowałam jak głupia.
    Moje stópki polubiły się za to z kremami z Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ich jeden produkt do stóp, który lubię i niedługo zrecenzuję - lawendową maskę do stóp:) Ale pozostałe to u mnie kicha. Z Oriflame jeszcze chyba nie miałam nic do stóp.

      Usuń
  2. Z kosmetyków do stóp z Avonu miałam wyłącznie peelingi do stóp, które według mnie wyglądały bardziej jak jakieś żele peelingujące ;) Ale miały przepiękne zapachy,

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do stop uzywam tylko kremow z Marizy;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...