6 marca 2013

Facebook

Moje Drogie,

 część z Was już zna mój fan page na Facebooku KLIK.
źródło


 Tych z Was, które jeszcze tam nie były, serdecznie zapraszam. Myślę, że każda z Was znajdzie coś dla siebie: inspiracje i nowinki kosmetyczne oraz modowe, ciekawe przepisy kulinarne. Sporo tam też linków do różnych atrakcyjnych konkursów i rozdań.Wrzucam także informacje odnośnie fajnych promocji:D

Tak więc nie czekajcie i klikajcie razem ze mną:)


A jeszcze dziś post z zapowiedzią testów i zakupami:-)





5 komentarzy:

  1. a ja jeszcze nie mam swojego fanpeeejedża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dajesz:D Ja już się trochę uzależniłam od mojego:P

      Usuń
  2. Też myślę nad założeniem swojego FB :) Polubiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) A ja czekam aż swój założysz. Im nas tam więcej, tym weselej:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...