29 marca 2013

Efektima po raz drugi...

Witajcie,

jak Wasze humory przed świętami? Ja w ogóle nie czuję klimatu tegorocznych świąt (zapewne pogoda ma w tym swój udział:P). Mimo wszystko sprzątam, zaraz się biorę za pichcenie. A do tego załatwiam różne sprawy,bo niedługo znów lecę do Hiszpanii.

W przerwie na kawę postanowiłam podzielić się z Wami moją opinią o kolejnej maseczce Efektimy.Otrzymałam ją do testów wraz z 4 innymi od serwisu Bangla.pl



Dziś chciałam Wam przedstawić oczyszcząjącą maseczkę z glinką:

  
W saszetce dostajemy 7ml produktu w cenie ok 3zł  


Opis producenta:




Skład i sposób użycia:


Opakowanie & Konsystencja:

Maseczka ma kremową konsystencję. Jest w kolorze zielonym i ma bardzo przyjemny, słodki zapach. Po upływie 20 minut maseczka wygląda następująco:



Moja opinia:

Myślę, że maseczka może się świetnie sprawdzać latem, gdyż ładnie matowi skórę usuwając nadmiar sebum. Skóra jest po niej nieźle oczyszczona (niestety nie podziałała w żaden sposób na zaskórniki), gładka i przyjemna w dotyku. Efekt matu dość długo się utrzymuje. W trakcie wysychania maseczki, wystąpił efekt ściągnięcia,ale nie był on tak intensywny jak przy innych maseczkach tego typu.Uważam,że maseczka nie zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości, bo wkrótce po jej zastosowaniu na mojej twarzy zawitało kilka niespodzianek. Generalnie z efektów maseczki jestem zadowolona.


Plusy:

  • ładny zapach
  • niezłe oczyszczenie
  • wygładzenie skóry
  • efekt matu i redukcja sebum

Minusy:

  • nie zapobiega powstawaniu nowych niedoskonałości
  • uczucie ściągnięcia skóry
  • nie podziałała na moje zaskórniki.

Podsumowanie:

Maseczkę uważam za całkiem dobry produkt. Co prawda nie ruszyła moich zaskórników,ale może po jednym użyciu nie powinnam się spodziewać cudów. Bardzo podoba mi się efekt wygładzenia skóry, jaki zostaje po jej zastosowaniu. Ponadto bardzo ładnie matuje skórę na dłuższy czas. Uważam,że maseczka nie ma wpływu na powstawanie nowych niedoskonałości,ale i tak mogę ją Wam polecić. Póki co jest to jedna z lepszych maseczek oczyszczających, jakie używałam. Jeszcze nie znalazłam swojego ideału. Dopóki to się nie stanie będę używać oczyszczającej maseczki Efektimy:)

A Wy macie swoje ulubione maseczki oczyszczające? Jakieś polecicie?

5 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że nie znam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie znam tej firmy :)


    Mam nadzieję, że skomentujesz recenzję, które pojawiła się na moim blogu:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i byłam z niej zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również byłam z niej zadowolona :) Lubię też maseczki z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz akurat kupiłam kilka saszetek Ziaji. Ciekawe czy je polubię:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...