23 marca 2013

Efektima a efekty: Maseczka do twarzy Hydro Repair

Witajcie,

Niedawno pokazywałam Wam zestaw pięciu maseczek firmy Efektima, jakie dostałam od serwisu Bangla.pl do testów:






Dziś chciałam Wam przedstawić nawilżającą maseczkę Hydro Repair:

W saszetce dostajemy 7ml produktu w cenie ok 3zł


Opis producenta:





Skład i sposób użycia:



Opakowanie & Konsystencja:

W saszetce znajduje się idealna dawka maseczki. Bardzo łatwo się ją rozprowadza, ma odpowiednią konsystencję i nie spływa z twarzy. Kosmetyk ma bardzo ładny słodki zapach.


Moja opinia:

Maseczka mnie zaskoczyła na duży plus. Po zawodzie spowodowanym nawilżającą maseczką KIKO (recenzja wkrótce), nie spodziewałam się dobrego nawilżenia po polskim produkcie. Jednak uważam,że maseczka spisała się bardzo dobrze. Moja sucha zimą skóra jest dość problematycznym targetem:P Bałam się,że po nałożeniu produktu skóra będzie szczypać, co się nie raz zdarza. Jednak nic takiego nie wystąpiło. Za to maseczka faktycznie nawilżyła moją skórę. Dawno nie czułam takiego komfortu. Tak jak obiecuje producent, skóra nie dość że była dobrze nawilżona, to jeszcze nabrała ładnego blasku:)Sama aplikacja należy do bardzo przyjemnych, towarzyszy jej smakowity zapach:P

Plusy:

  • maseczka naprawdę działa:)
  • zapewnia duży poziom nawilżenia (test na naprawdę suchej skórze)
  • skóra zyskuje ładnego blasku
  • maseczka bardzo ładnie pachnie

Minusy:

  • brak!

Podsumowanie:

Maseczkę polecam każdej przesuszonej twarzyczce:P U mnie sprawdziła się bardzo dobrze. Na pewno zaopatrzę się w kilka sztuk przed wyjazdem do Hiszpanii. Zaczęłam lubić i doceniać maseczki w takich saszetkach-są bardzo praktyczne:) Kosmetyk spełnia obietnice producenta, gwarantuje dobre nawilżenie skóry i nadaje skórze blasku, którego nam często brakuje po zimie. Bez wahania polecam maseczkę Hydro Repair. 

A WY już miałyście styczność z produktami Efektimy? Ja już jestem po testach drugiej ich maseczki więc wkrótce kolejna recenzja:)

Miłego wieczoru

4 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam maseczki :)
    Tych z Efektimy nie miałam jeszcze okazji spróbować, ale muszę ich gdzieś poszukać bo czytam same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście widziałam je w Rossmannie:)

      Usuń
  2. używałam ją dzisiaj i moja recenzja również będzie pozytywna:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...