21 marca 2013

Dbamy o stópki:scrub do stóp cynamon i pomarańcza by Avon

Witajcie,

przyłączyłyście się do akcji Maliny (Rewitalizacja dłoni i stóp)? Ja się wzięłam za siebie, a właściwie za swoje kończyny;) Na razie wciąż używam tego,co już mam w domku od dłuższego czasu. A ponieważ nie publikowałam jeszcze ani jednej recenzji w temacie pielęgnacji dłoni i stóp to teraz troszkę nadrobię:)

Tak się składa,że 90% produktów do stóp, które posiadam pochodzi z Avonu. Nie kocham tej marki, po prostu moja mama ma do niej dostęp i nie raz coś zamawia, a ja się czasem podłączam do zakupów albo jej podbieram jakieś kosmetyki:P 

Miałam dziś napisać o jednym z totalnych bubli jednak postanowiłam nie zaczynać serii recenzji tak negatywnie (jeszcze się zniechęcicie i przestaniecie czytać moje wypociny:P). 

Poza tym pielęgnację stóp - jak już o niej pamiętam, zaczynam zwykle od peelingu. Czasem jest to domowej roboty kosmetyk, przeważnie jednak do stóp używam "gotowców". Produktem, którego używałam ostatnio najczęściej jest: Wygładzający scrub do stóp Cynamon i Pomarańcza.


Opakowanie zawiera 75 ml produktu. Kupowałam go w promocji.Ceny nie pamiętam. Ale zwykle kosztuje chyba ok 9 zł.



Opis producenta:

Orzeźwiająca pomarańcza oraz pobudzający zmysły cynamon doskonale rozgrzeją nawet najbardziej zmarznięte stopy.Po długim i męczącym dniu pachnący pedikiur ze szczyptą pikanterii pomoże je zrelaksować. Kompleksową pielęgnację zagwarantują stopom kosmetyki z nowej serii do pielęgnacji Foot Works. Istotnym etapem pielęgnacji stóp jest ich wygładzanie.
Złuszczający i wygładzający scrub skutecznie zregeneruje zmęczoną skórę, jednocześnie usuwając zrogowaciały naskórek.Dzięki niemu stopy będą gładkie i miękkie, a także odpowiednio przygotowane na wchłanianie kremu.

Skład:


Opakowanie & Konsystencja:

Scrub w tubce to wygodne rozwiązanie. Bez problemu dozujemy odpowiednią ilość, jest to również bardziej higieniczne niż "gmeranie" w słoiku/pudełku.Kosmetyk przypomina kremowy żel, w którym zawarte są peelingujące drobinki. Produkt ten ładnie bardzo ładnie pachnie. Czuć aromat pomarańczy. Natomiast druga charakterystyczna nuta bardziej kojarzy mi się z kandyzowanym imbirem.


Moja opinia:

Tu się zaczynają schody,bowiem dość ciężko mi ocenić ten kosmetyk. Dlaczego? Jak wiecie, w katalogach Avonu występują raczej minimalistyczne opisy produktów. Dlatego też nigdy nie wiem do końca czego mogę oczekiwać. Po tym peelingu oczekiwałam przede wszystkim dobrego ścierania naskórka i ładnego zapachu.Niewiele,prawda?;)
Jeśli chodzi o zapach to wszystko jest fajnie. Jednak gdy mówimy o ścieraniu naskórka ze stóp to jest trochę gorzej. Nie mam na nich bardzo delikatnej skóry, ale nie jest też to gruboskórne "kopyto":P Tak więc uważam,że stopy wymagają jednak większego ścieraka. Pozytywnym aspektem kosmetyku jest,że faktycznie rozgrzewa. Jest to miłe uczucie jak człowiek chce rozgrzać i zrelaksować stópki po spacerze/odśnieżaniu:P
Scrub nadal używam do stóp, bo trochę naskórek ściera. Nie jest tak,że w ogóle nic nie robi:) Ale odkryłam jego lepsze wykorzystanie. Produkt świetnie się sprawdza jako peeling do moich dłoni:)Oczywiście nie przesadzam z szorowaniem ich. Ale efekt bardzo mi się podoba. Skóra dłoni jest po nim bardzo ładnie wygładzona.

Plusy:

  • bardzo ładny zapach
  • efekt rozgrzewania
  • delikatny efekt złuszczania
  • bardzo dobry produkt...do dłoni;) 
  • jest wydajny

Minusy:

  • kosmetyk do stóp powinien lepiej ścierać naskórek. Ten produkt jest zbyt delikatny


Podsumowanie:

Jako produkt do stóp oceniłabym go na 3+/5. Uważam,że za słabo ściera naskórek dość grubej skóry stóp. Jednak znalazłam jego lepsze zastosowanie. Dobry scrub/peeling do stóp wciąż jest na mojej liście chciejstw:). Natomiast nie wykluczam,że ten peeling jeszcze zakupie do pielęgnacji dłoni.Kosmetyk przyjemnie pachnie i rozgrzewa. Może nawet sprawdziłby się na osobach, które mają delikatniejszą skórę stóp

12 komentarzy:

  1. też bym mu nie dała więcej niż +3 ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze,że przynajmniej sprawdził się jako peeling do rąk :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny ten kosmetyk. Używałam go za dawnych czasów. I wszystko było pięknie jedynie konsystencja mi nie dopasowała. Co do bloga jest obłędny. Posty napisane spójnie jedyne co mi się nie podoba to szata graficzna. W dwóch paskach bocznych jest wszystkiego ZA DUŻO.

    Mam nadzieję, że się odwdzięczysz :)
    exclaimhere.blogspot.com

    Pozdrawiam Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go jakiś czas, ale jakoś się nie polubiliśmy:( Faktycznie trochę mało ściera.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam ale podejrzewam że musi pachnieć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak widac peeling na wszelakie zastosowanie :) szkoda,ze nie sprawdzil sie w swojej roli w ktorej powinien.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś z tej serii krem do stóp z czekoladą i granatem jeśli dobrze pamiętam i był fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dość niedawno miałam ten peeling w projekcie denko. Zdecydowanie za delikatny jest na stópki, ja go zużyłam do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otagowałam Cię, zapraszam do zabawy -> http://kasiuleczkabiedroneczka.blogspot.nl/2013/03/tag-liebster-blog-award.html

      Usuń
  9. Ja bardzo lubię te sezonowe pilingi z avonu. Co prawda, tak jak napisałaś megaścieracze to to nie są, ale bardzo ładnie pachną i nie są tragicznie drogie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...