1 lutego 2013

Zabłyśnij z Alessandro:)

Hej dziewczyny,

niedawno zaprezentowałam Wam zawartość grudniowego (hiszpańskiego) Glossybox'a KLIK. Znalazł się tam między innymi brokatowy lakier Alessandro. Do tej pory rzadko używałam tego typu lakierów. Ale jak już go mam, to grzechem byłoby nie spróbować;)



A teraz swatche:

Na początek dwa zdjęcia z lampą (Nie wiem czemu na robienie zdjęć zazwyczaj nachodzi mnie wieczorem, jak jest słabe światło:P)





Co o nim sądzicie? Mnie przypadł do gustu:)







11 komentarzy:

  1. po obejrzeniu pierwszego zdjęcia myślałam, że to złoto, a to piękny odcień srebra :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też:)
      A jeśli chodzi chodzi o kolorki złote to marzy mi się Champagne Kisses od China Glaze: http://pinterest.com/pin/382665299558020643/

      Usuń
  2. Wygląda ślicznie : ) Jednak kiedy podchodzę do zmywania brokatów , yszzzz tragedia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny lakier! Idealny na karnawał :)
    A co do kremu - dostałam go w ramach testu i niestety nie wiem gdzie można go kupić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wiadomość:) Będę szukać dalej. Może przy okazji trafię na coś równie ciekawego:D

      Usuń
  4. Śliczny :D Ze mnie jest skrajna sroka to mi się wszystko co błyszczy podoba ;D
    Ale myślałam, że on będzie złoty po pierwszym zdjęciu ;-)

    ~Cherry ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mały czarodziej :)


    Kilka razy miałam zamiar zrobić zakupy z tej firmy ale zapominałam, a później straciłam dostęp stacjonarnie i zakończyła się moja przygoda ;)

    Pamiętam, że daawno temu chorowałam na cudny kolor lakieru z tej firmy, który idealnie pasowałby do pewnego cienia z ArtDeco. Niestety byłam wtedy na studiach i cena mnie odstraszała.... Teraz kupiłabym go, no ale... tak to bywa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jakoś szczególnie nigdy nie ciągnęło do Alessandro. Ale tak się złożyło,że przez niecały rok mojej subskrypcji Glossy otrzymałam 3 produkty tej firmy.Swoją drogą muszę w końcu się wziąć za ich recenzje:P
      Może jeszcze na ten lakier trafisz;)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...