4 lutego 2013

Poniedziałkowe Inspiracje


Hej dziewczyny,

dziś dość nietypowy post. Chciałam go napisać rano,ale miałam taką migrenę,że nie byłam w stanie zebrać myśli.

Podejrzewam,że podobnie jak ja nie przepadacie za poniedziałkami?;) Zawsze trudno mi się przestawić po weekendowym lenistwie. Wpadłam więc na pomysł, aby w poniedziałki wrzucać tu zdjęcia/rysunki i inne formy będące dla mnie pewną formą inspiracji, sprawiające że zaczynam tydzień z lepszym nastawieniem:) 

Dajcie znać co o tym myślicie:)



1. Generalnie średnio mi się podobają tradycyjne cętki na paznokciach. Jednak w tym nienachalnym wydaniu mnie urzekły:)
źródło

2. Pola lawendy w Prowansji. Marzę by tam kiedyś pojechać,a póki co staram się relaksować używając olejków i kosmetyków o tym cudownym zapachu.
źródło



3. Poniższe zdjęcie można potraktować jako podwójną inspirację: Po pierwsze Bardzo mi się podoba ta sukienka. Jest w niej coś magicznego i tajemniczego. Po drugie nogi tej pani przypominają o tym, że czas wziąć się za siebie!:)
źródło:
















4. Po ciężkim poniedziałkowym dniu, warto znaleźć chwilę na kawę z pysznym ciachem (najlepiej w gronie koleżanek:P).
źródło
5. Powoli motyw walentynek staje się wszechobecny. Jednak poniższe rozwiązanie z chęcią wprowadziłabym jako całoroczną dekorację w mieszkaniu.

źródło 







źródło 




























Jak Wam się podobają moje inspiracje w tym tygodniu? Co Was inspiruje i pozytywnie nastawia do całego nadchodzącego tygodnia? Macie jakiś sposób na to, aby poniedziałek przebiegał Wam "bezboleśnie"?

12 komentarzy:

  1. Lawendowe pole... już czuję ten zapach... Mmmmmmmm!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Miło mi, że się spodobał:)

      Usuń
  3. paznokcie są naprawdę świentne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym umieć tak ładnie je odtworzyć

      Usuń
  4. Panterka mi też przypadła do gustu.
    A słodkości z koleżankami - mniami! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujące, szczególnie pazurki ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie sie bardzo podoba to lawendowe pole:) cudowne jest:)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie pogardziłaby takim tortem :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...