25 lutego 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.3

Hej dziewczyny,

przychodzę dziś do Was z kolejną porcją poniedziałkowych inspiracji:) Pisząc tego posta śledzę na bieżąco suknie
z "oskarowego" dywanu:P Ciekawa jestem, która okaże się według Was hitem a która porażką:P Kreacje, które są według mnie warte uwagi wrzucam na moim profilu na FB: KLIK


Nie wiem jak to się stało (może za dużo oglądam zdjęć Waszych świetnych mani) ale ostatnio mam fazę na zdobienia paznokci.
W każdych inspiracjach wrzucałam takie fotki. Chciałam się powstrzymać,ale natknęłam się na poniższe zdjęcie:

źródło
Któryś manicure Wam się podoba? Mnie większość wzorków...i te żywe kolory;)

Ostatnio zastanawiałam się jak pomieścić moje ubrania (których nadal mam za mało!) w mojej jednej małej szafie. Już abstrahuję od tego,że część rzeczy mam w innym kraju:P Przypomniała mi się garderoba, na widok której mi szczęka opadła...Fanki SATC (Seksu w Wielkim Mieście) powinny wiedzieć co mam na myśli...O to ona:

źródło

A jak już mówimy o mieszkaniach i domkach...O to domek niczym z bajki:)

   
źródło

Zapewne macie tak jak ja i już nie możecie się doczekać wiosny? W gorszych chwilach oraz w dojściu do lepszej figury na wiosnę pomagają mi...koktajle smoothies! Są zdrowe (jeśli nie wrzucacie do nich tony cukru:P) i do tego jakie kolorowe:

źródło
Jeśli szukacie przepisu na smaczny i pożywny koktajl, to jakiś czas temu publikowałam na blogu mój przepis na koktajl gruszkowo-brzoskwioniowy (jest naprawdę b. smaczny). Przepis znajdziecie tu: KLIK




No właśnie...wiosna jeszcze nie przyszła a ja już się zakochałam;) I to nieszczęśliwie (przynajmniej na razie:p) Do kogo pałam uczuciem? Do niepozornego kartoniku, który skrywa 9 przepięknych cieni.W paletce znajdują się odcienie, które wielbię. Powiedzcie mi,że jest brzydka i niewarta swojej ceny:P
źródło





A na koniec odpowiedzcie mi na pytanie: Jaką macie minę gdy otwieracie długo wyczekiwaną przesyłkę z kosmetykami? 


 

Odpowiedź A):



  
źródło



 czy może odpowiedź B):?



źródło

Tym pozytywnym akcentem życzę Wam lekkiego poniedziałku i miłego tygodnia:)

18 komentarzy:

  1. Mina numer 1 najczęściej :D
    Pazurki mi się podobają, ale nie mam wprawy w malowanie, wzorki to masakra u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o wzorki na paznokciach to najbardziej podobają mi się te biało czarne kwiatki :) mam spódnicę w podobnym wzorze i w sumie fajnie by się komponowały w zestawie z nią :D ale oczywiście jestem beztalenciem jeśli chodzi o zdobienie paznokci :P także nawet się za to nie zabieram :D

    Dodaję Twój blog do obserwowanych i byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zajrzała na mojego "świeżaka" (mojego bloga :P) i pozostawiła po sobie jakiś ślad :) sama dobrze wiesz jak bardzo to motywuje do prowadzenia bloga :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka garderoba to marzenie.... Udanego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cętki na paznokciach są świetne. :-) Ale jeszcze nie próbowałam ich zrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahah zdecydowanie minę B :)
    Mi się podobają te w motylki, w kwiatki, czarno-białe coś zresztą wszystkie. Ja jestem beztalencie pazurkowe wiec mi się te cuda bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, ja jestem sierotą jeśli chodzi o takie rzeczy. Ale zamierzam się trochę podszkolić. Będę ćwiczyć do skutku...albo aż wyrzucę lakier przez okno:P

      Usuń
  6. Ile mani! Czuję się zainspirowana :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest brzydka i nie warta swojej ceny :D:D:D
    Jest brzydka i nie warta swojej ceny :D:D:D
    Jest brzydka i nie warta swojej ceny :D:D:D

    ps. jest cudowna i czuję, że muszę ją mieć!

    OdpowiedzUsuń
  8. jak pysznie koktajle wyglądają *.* chce natychmiast! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego zdrowe:) A robi się szybciutko!

      Usuń
  9. Ta garderoba jest większa od mojej łazienki. Przyznaję robi wrażenie jednak na zawsze pozostanie w sferze marzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam jej trochę mniejszy odpowiednik...Na razie sobie mogę pomarzyć,ale coś od życia trzeba kiedyś mieć:)

      Usuń
  10. serum można dostać w aptekach, trzeba poszukać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Malinko. A ja dzielnie odświeżałam stronkę z Twoim postem:P

      Usuń
  11. Garderoba to moje małe marzenie, mogłaby myć nawet skromniejsza niż ta z Sex and the City, niech już będzie moja strata ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny domek - sama z chęcią bym w takim zamieszkała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za wspaniały artykuł naprawdę podoba

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...