18 lutego 2013

Poniedziałkowe inspiracje vol.2

Witam Was:)

Jak się czujecie po weekendzie? Udało się Wam trochę wypocząć? Też nie możecie doczekać się już wiosny? 

Dziś pora na kolejne poniedziałkowe inspiracje:)





źródło





Nowości MAC'a inspirowane amerykańskim komiksem Archie's Girls. Coś Wam wpadło w oko?


źródło

Idealne mani na wiosnę.Nie wygląda na bardzoskomplikowane. Może wkrótce spróbuję odtworzyć:)


źródło

Bardzo spodobał mi się ten sposób organizacji kosmetyków. Muszę się za czymś takim rozejrzeć. Lubię mieć na wierzchu kosmetyki, których używam codziennie do makijażu. Ale najczęściej funkcjonują w totalnym chaosie i nieładzie:P

źródło
Co powiecie na taką łazienkę? Mnie zauroczyła. Chciałabym kiedyś urządzić sobie podobną.Jest taka przytulna:)



źródło
No właśnie...Myślimy o wiośnie. A ta pora roku to też inna garderoba: zwiewne sukienki, motywy kwiatowe, generalnie więcej radości i kolorów. Sukienka na zdjęciu pochodzi z kolekcji wiosennej Zahair Murad- ubóstwiam ich projekty, które emanują kobiecością a jednocześnie są takie subtelne...po prostu piękne!:)

Swoją drogą jak myślę o wiosennych sukienkach to też na myśl przychodzi chęć zrzucenia "zimowych zapasów";) W głowie pojawia się słowo "dieta"...




źródło


Niestety na kilku dietach w życiu już byłam. Mój złośliwy mózg jak tylko dowiaduje się,że jestem na diecie to od razu podsyła mi takie oto obrazki. Przepyszna gorąca czekolada z piankami...MNIAM:P Tak więc tym razem postanowiłam unikać słowa na "d", po prostu trochę mniej jeść, za to jeść więcej warzyw i owoców. No i oczywiście więcej się ruszać:)




źródło
Jak wiadomo każdy ma marzenia. Z niektórych rezygnujemy z czasem, dochodząc do wniosku,że są poza naszymi możliwościami. Muszę Wam przyznać, że podróż na Malediwy próbowałam sobie wyperswadować,ale mi to nie idzie. Bardzo bym chciała tam pojechać. Zresztą czym byłoby życie bez odrobiny marzeń?:)



źródło
Póki co, rezerwacji na Malediwach nie mam. Ale przecież nawet w domowym zaciszu możemy się zrelaksować i wprawić w świetny nastrój. Bardzo spodobały mi się te lampiony zrobione własnoręcznie przy użyciu odrobiny koronki, tworzą piękną aurę. Też coś takiego "zmajstruję";) Podobają się Wam?

Co Was zainspirowało w tym tygodniu? Też myślicie już o wiośnie?


14 komentarzy:

  1. Łazienka przecudna! Też bym chciała mieć taką, może mniejsze te 'badyle' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też przydałaby się lepsza organizacja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. łazienka jest idealna! a ten wiosenny mani niech odpędzi zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie muszę sobie zmajstrować coś wiosennego na paznokciach;)

      Usuń
  4. Świetne pazurki :)

    Dodaje do obserwowanych :)
    Pozdrawiam,

    http://www.kobieca-strefa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam pozdrawiam Malinową Koleżankę. Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem na.etapie poszukiwania czegoś do organizacji kosmetyków..

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Malinowego Klubu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden dzień spędzony w podróży,a ile do nadrobienia w Malinowym Klubie:) Miło mi Was tu powitać, również Was odwiedzam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tu u Ciebie wiosenna atmosfera!:)
    Zdecydowanie najbardziej zauroczyła mnie łazienka .

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie posty o inspiracjach :D zwłaszcza wnętrz
    pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Klubu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię te posty przygotowywać:) Idę Cię odwiedzić;)

      Usuń
  11. Super zdjecia:) U mnie GIVEAWAY zapraszam. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...