8 lutego 2013

Naturalne refleksy po myciu głowy? Jestem na tak:)

Witajcie,

postanowiłam przedstawić dziś Wam szampon do włosów, który dość często gości w mojej łazience. Zużyłam już z 3-4 buteleczki i pewnie na tym się nie skończy. Bohaterem dzisiejszego dnia jest szampon Reflets Naturels firmy Yves Rocher. Jest to produkt przeznaczony do włosów brązowych. Na moich rudych sprawdza się równie dobrze.

Moja przygoda z kosmetykami Yves Rocher jest dość zawiła. Kiedyś moja mama je zamawiała wysyłkowo, wtedy też bardzo lubiłam szampon z tej samej serii (tyle,że wówczas miałam włosy ciemny blond i używałam rumiankowego szamponu). Potem jakoś zarzuciłam używanie kosmetyków tej firmy. Około roku temu weszłam do hiszpańskiego sklepu Yves Rocher i od razu rzucił mi się w oczy ten szampon. Postanowiłam zaryzykować,że nie zmieniono w nich zbyt wiele.






Buteleczka szamponu zawiera 200 ml. W Hiszpanii kosztuje ok 20 zł, w Polsce kupowałam go kilka miesięcy temu za 12 zł.

Opis producenta:

Blask brązowych włosów.
Naturalne właściwości barwiące chinowca zawarte w tej delikatnej i lekkiej formule zapewniają włosom piękne brązowe refleksy.

Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z chinowca z Ekwadoru, baza myjąca pochodzenia roślinnego.
BLASK WŁOSÓW JEST OŻYWIONY: 76%(1)

źródło 

 

Skład:

Opakowanie & Konsystencja:

Butelka szamponu ładnie się prezentuje.Na pierwszy rzut oka wydaje się bardzo wygodna w użyciu. Jednak nie do końca dobrze współgra z konsystencją szamponu przypominającą jakiś kisiel/galaretkę. Po prostu ciężko jest odmierzyć odpowiednią dawkę szamponu. Musimy ściskać butelkę by coś z niej leciało, a potem wylatuje za dużo:P Ale nie jest to jakaś tragedia, bo jak już mówiłam, szampon kupowałam, kupuję i pewnie dalej będę kupować.

 

Moja opinia:

Muszę Wam przyznać, że polubiłam się z tym szamponem. Uważam,że spełnia obietnice producenta -włosy mają po nim śliczne naturalne refleksy. Już nie raz mnie ktoś pytał po ich umyciu tym szamponem, czy farbowałam włosy;)Szczególnie uwielbiam go latem, kiedy słońce ciągle podkreśla te refleksy. Zauważyłam też bardzo korzystną rzecz dla osób farbujących włosy na brąz/rudy kolor. Gdy mam już małe, aczkolwiek widoczne odrosty, szampon ten sprawia,że stają się one mniej widoczne:) W ten sposób zyskuję kilka dni do kolejnego farbowania. Poza refleksami, włosy zyskują ładny zdrowy wygląd i blask. Jednak szampon też nie jest ideałem - włosy się po nim ciężko rozczesują.Dość mocno je plącze. Dlatego warto użyć po myciu odżywki.

Plusy:  

  • piękne refleksy
  • mniejsza widoczność odrostów
  • zdrowy blask 

Minusy:

  • mały zgrzyt na linii opakowanie-konsystencja
  • cena: 20 zł (Hiszp) za 200 ml szamponu
  • plącze włosy

Podsumowanie:

Uważam, że szampon się całkiem fajnie spisuje.Bardzo lubię efekt naturalnych refleksów, który pozostawia.Przychodzi mi także z ratunkiem na kilka dni przed następnym farbowaniem. Ma pewne minusy, ale nie są na tyle duże, by mnie zniechęcić do używania.
Szampon z przyjemnością polecam. Także wersję rumiankową jeśli jesteście blondynkami i chciałybyście uzyskać słoneczne refleksy na swoich włosach.
Niedawno widziałam podobny szampon w hiszpańskim Carrefourze.Butelka była znacznie większa i chyba tańsza. Możliwe,że się skuszę dla porównania.


Za kilka godzin zaczyna się weekend. Życzę Wam dużo relaksu:)

8 komentarzy:

  1. Muszę się za nim rozejrzeć - tym bardziej, że jestem brunetką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że plącze włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie jest to aż takie straszne splątanie. Kiedyś kupiłam szampon, bodajże z pokrzywy i po tym to dopiero miałam masakrę na głowie:P

      Usuń
  3. szampon wydaje się byc bardzo fajny, ale mam jeszcze 2 które czekają na testy. Może i kupie ale będzie czekał grzecznie w kolejce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie efekt może być bardzo ciekawy ^^ tylko dla mnie dużym minusem jest fakt iż plącze włosy brr... Jeżeli masz ochotę zapraszam do mnie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tym produktem, może skuszę się na niego niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto. Póki co nie znalazłam alternatywy, która dawałaby podobne efekty.

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...