6 lutego 2013

Komplet bielizny za 24 zł? Impossible is nothing:)


Witajcie,

jest wśród nas kobieta, która nie lubi wyprzedaży?  Ja je uwielbiam, choć muszę przyznać, że najlepsze okazje już kilkukrotnie znalazłam w Hiszpanii. W Polsce zawsze mam problem żeby kupić coś fajnego. Nie jestem fanką kupowania rzecze tylko dla tego, że są tańsze i "może się kiedyś przydadzą".

Z jednej strony bardzo byłam ciekawa zimowych wyprzedaży w Barcelonie, z drugiej wolałam ich uniknąć ( jeszcze nie wygrałam w totka:P). W końcu przyleciałam tu pod koniec stycznia. Część wyprzedaży była już zakończona (np. w Primarku), część trwa nadal (The Body Shop, L'Occitane, Kiko, Tezenis, Stradivarius, Pimkie,itd.)

Z Body Shopu dostałam już moje ukochane imbirowe masełko:) Tak więc (póki co:P) na nic więcej się nie skusiłam. Może się skuszę na coś w L'Occitane, gdyż w ramach akcji prowadzonej na Facebooku,przy zakupach dostanę krem do rąk. Zakupami z Kiko pochwalę się następnym razem. Dziś chciałam Wam pokazać...zestaw bielizny:P

Czemu akurat to? Ponieważ jego cena mnie powaliła. Kosztował całe...6 euro czyli 24 zł:) Kupiłam go w Tezenis. Kiedyś miałam ten sklep w moim mieście i bardzo lubiłam robić w nim zakupy. Niestety został zamknięty. Nawet nie wiem czy w ogóle gdzieś w Polsce są te sklepy? Poniższy zestaw jest idealny na zbliżające się walentynki:)



Oprócz zestawu kupiłam także majtki bezszwowe w cenie 2 euro oraz poniższe getry:


Jak Wam się podoba mój zakup? Powiem Wam,że do niedawna Intimissimi miało znacznie lepsze wyprzedaże w Hiszpanii niż w Polsce. Kilkukrotnie udawało mi się kupować np.biustonosze za ok.40 zł. Teraz ceny poszły tu w górę. 
A Wam udało się upolować jakieś mega przecenione łupy?:P

1 komentarz:

  1. Przepiękny komplecik;) uwielbiam wyptrzedaże, moje drugie ja to Łowczyni Promocji;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...