24 lutego 2013

Batiste - mój mały czarodziej:)

Cześć dziewczyny,

jak Wam mija weekend? Mnie zleciał sama nie wiem kiedy;)

Dziś na profilu Batiste na Facebooku pojawił się konkurs, w którym można wygrać wybrany suchy szampon tej firmy. Dzięki temu przypomniało mi się,że jeszcze nie zamieściłam jego recenzji (tak, skleroza nadal postępuje:P).


Z góry przepraszam Was za jakość niektórych zdjęć, jakie pojawią się w najbliższym czasie na blogu. Najnowsze zdjęcia  wykonywane są moją bardzo starą cyfrówką, która już ledwo zipie:P Mój aktualny aparat został w Hiszpanii, bo zajmuje pół bagażu podręcznego;)


 Suchy szampon Batiste zakupiłam na allegro. Wybrałam wersję podróżną 50 ml by najpierw przekonać się czy sprawdzi się na moich włosach. Razem z wysyłką płaciłam ok 15 zł, ale kupowałam go przy okazji innych zakupów,więc wyszedł trochę taniej;)


Opis producenta:

Natychmiast rewitalizuje włosy. Pozostawia uczucie czystości i świeżości. Włosy stają się miękkie i pięknie pachną. Szampon absorbuje sebum.

Skład:

Butane, Isobutane,Propane,Oryza Sativa (Rice) Starch,Alcohol Denat.,Parfum (Fragrance, Distearyldimonium Chloride,Cetrimonium Chloride

Opakowanie & Konsystencja:


Małe i poręczne opakowanie. Spokojnie zmieści się w torebce. Aplikacja jest prosta, łatwo dozować odpowiednią ilość produktu za pomocą sprayu. Po psiknięciu na włosy otrzymujemy biały nalot, który następnie rozczesujemy. U mnie najlepiej sprawdza się rozczesywanie dłońmi, wtedy włosy uzyskują większą objętość, no i nie brudzimy szczotki:) Mam wersję wiśniową, która  mi odpowiada, choć jest dość słodka.

Moja opinia:

Zakupiony przeze mnie Batiste jest pierwszym tego typu wynalazkiem w mojej kosmetyczce. Przez długi czas wahałam się nad kupnem, bo obawiałam się,że jeszcze mi zniszczy włosy, dostanę łupieżu, itd:p Na szczęście nic takiego nie miało miejsca. Za to szampon już mnie nie raz uratował np. jak zaspałam lub po prostu nie miałam czasu na umycie włosów, które się już o to prosiły. Oczywiście szamponu nie stosuję nagminnie. Jest to jedynie mój ratunek, gdy mycie włosów muszę przesunąć do wieczora. Kosmetyk ładnie odświeża włosy. Szampon absorbuje sebum. Gdy rozczesywałam go szczotką włosy były zbytnio wygładzone. Jednak przy wyczesywaniu palcami, efekt jest naprawdę bardzo fajny i warty polecenia.

Plusy:   

  • momentalne odświeżenie włosów
  • szampon absorbuje sebum
  • jest w dobrej cenie
  • jest to mój ratunek, gdy nie mogę umyć głowy


Minusy: 

Spotkałam się z opiniami,że szampon ten pozostawiał białe ślady. Na moich rudych włosach nie miało to miejsca. Może szczotka wszystkiego nie wyczesała? Poza tym istnieją wersje specjalnie przeznaczone np. dla brunetek. Ja minusów nie dostrzegłam.


Podsumowanie:

Suchy szampon Batiste bardzo dobrze się u mnie sprawdził i cieszę się, że go kupiłam. Mam go w łazience w pogotowiu na wypadek gdybym musiała wyjść szybko z domu. Świetnie się spisuje również na mojej grzywie;) Zazwyczaj to właśnie ona pierwsza traci świeżość. A wtedy Batiste ratuje mnie z opresji. Wśród szamponów tej firmy znajdują się różne wersje zapachowe oraz kolorystyczne. Także każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Szampon spodobał się również mojej mamie. Początkowo pytała mnie "po co Ci takie bajery?" A teraz wypytuje kiedy będę zamawiać kolejną sztukę, bo jej się spodobał i jest taki praktyczny:P
Tak więc mogę bez wahania Wam polecić ten szampon. Jest to bardzo fajny produkt. Co prawda nie testowałam jeszcze sławnego Klorane, ale póki co nie widzę takiej potrzeby gdyż Batiste spełnia swoje zadanie, a jest przy okazji tańszy.

A Wy używacie suchych szamponów? Miałyście już Batiste?


14 komentarzy:

  1. Nie miałam okazji go jeszcze wypróbowac, ale słyszałam wiele dobrego o tej firmie i generalnie suchych szamponach. Moze pora się skusić ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, może wezmę udział w tym konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam suchy szampon z Syossa i to była jakaś porażka, skończył się po 2 użyciach a na włosach miałam coś na kształt mąki -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lol, nieźle. No to przykro mi. Utwierdza mnie to w przekonaniu by trzymać się sprawdzonego Batiste:)

      Usuń
  4. Uważam, że suche szampony to dobry wynalazek :) Niestety jestem w mniejszości, która Batiste nie lubi, ale to tylko dlatego, że mam wrażliwą skórę głowy i zafundował mi podrażnienie oraz biały osad na włosach, który ciężko wyczesać.

    Za to wersja Volume, którą miałam na świeżych włosach dawała extra efekt objętości, bajka! jednak nie jest to zgodne z przeznaczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Ciebie jaki szampon się sprawdza? Wyczesywałaś Batiste szczotką czy łapkami?:P

      Usuń
  5. Musze się skusić w końcu na niego :) Ale w sumie nie są mi takie wynalazki potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tego typu produktem ,jednak jestem ciekawa jego działania ,więc pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj produkt must have. Nie potrafię bez niego funkcjonować. Używam średnio raz w tygodniu. Zgadzam sie z Tobą i rownież go polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy produkt, już od dłuższego czasu zamierzałam go kupić :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam mini opakowanie, ale dałam mamie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sprawdził się u Ciebie czy go po prostu nie potrzebowałaś?:)

      Usuń
  10. Uwielbiam szampony Batiste...ja również polecam ...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...