28 lutego 2013

A ja na to...KIKO:)

Hej dziewczyny:)

Kilka dni przed wyjazdem do Polski "napadłam" na sklep KIKO. Akurat dobiegała końca wyprzedaż. Najpierw szłam tam z przekonaniem,że zakupię maksymalnie jedną rzecz. Oczywiście zaszalałam, ale tak trudno było mi się oprzeć tym kosmetykom:P


Moje łupy:



Szminka Rouge A Levres o nr 12. Taki delikatny brązik łamany beżem.



Podwójna szminka Double Touch 10 Hour nr 05. Kolorek pięknie się mieni:)



Kredka do ust (szminka w kredce). Numer muszę sprawdzić,bo zostawiłam ją w Hiszp.



Dwie konturówki do ust jako że aktualnie nie miałam ani jednej:czerwień nr 706, brąz nr 704




Coś co już od dawno chodziło mi po głowie: eyeliner w żelu

Nie miałam ze sobą cienkiego pędzelka, więc macie istne krechy:P


Jak Wam się podobają moje zakupy? Coś wpadło w oko?


P.S. Widzę,że firma KIKO wzbudziła Wasze zainteresowanie. W bliżej nieokreślonej przyszłości przewiduję zorganizowanie rozdania. Z chęcią umieszczę wśród nagród coś z tej firmy. Dajcie znać co najchętniej byście chciały wygrać;)

21 komentarzy:

  1. ale zazdroszczę ci tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to moje konto bankowe puka się w głowę:P

      Usuń
  2. Ta szminka w kredce jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka! A na serio to wszystko cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminka w kredce - cudo!!! Kolor jak dla mnie :D
    Co do Eyelinera w żelu. Kupiłam ten z Essence i kompletnie nie umiem go aplikować :( Jakiego pędzelka używasz?

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, na razie eyelinera użyłam 2 razy (kupiłam go na krótko przed wylotem) i miałam w zanadrzu jedynie skośny pędzelek. Teraz jak będę wracać do Hiszpanii to zabiorę ze sobą cieniutki (i kilka innych). Swoją drogą pewnie niedługo pogubię te pędzle:P Myślę,że to kwestia praktyki (której też mi jeszcze brakuje).

      Usuń
  5. Ciekawe łupy :) Trochę się przełamuję do Kiko, teraz skorzystałam z obniżki -20% i nakupowałam różności, które niebawem mąż dostarczy ze sobą :)

    Liner żelowy ma wspaniały odcień :) Szkoda, że nie przepadam za czernią ale może z czasem firma wzbogaci ofertę o dodatkowe kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O!, to będę wyczekiwać prezentacji zakupów:) Pewnie wkrótce je wprowadzą, w końcu to bardzo kolorowa firma:P Co do ich produktów to dopiero je powoli poznaję i tak jak każda ma fajne produkty,ale i słabeusze:P Niedługo napiszę recenzję ich maseczki, która mnie niestety nie zachwyciła.

      Usuń
    2. Pielęgnacji od nich nie ruszałam, zaczęłam od lakierów, które są takie sobie, jedna paleta cieni okazała się także bublem ALE już kolejne serie/edycje oraz to, co wprowadzili na nowo jakby w odświeżonej LE bardzo wpasowało się w moje potrzeby.

      Pokażę, ale to chwilę potrwa :) Okazało się, że raczej za dwa tygodnie wrócę już do domu więc chyba nie ma sensu, aby mąż przywoził paczkę do Polski. Zobaczę jeszcze, bo doczekać się nie mogę :)))

      Usuń
    3. Ja za to prawdopodobnie zostanę troszkę dłużej w Pl, a w Hiszpanii zamówiłam sobie kilka kosmetyków i mnie zżera ciekawość:P Ale będę musiała uzbroić się w cierpliwość:)

      Usuń
  6. Ta brązowa pomadka jest bardzo ładna, lubię takie odcienie:)

    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zakupy. Nie miałam nigdy niczego z KIKO.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eyeliner wpadł mi w oko ;-).

    Pozdrawiam i z przyjemnością dodaję do obserwowanych Malinową Koleżankę! :-)
    http://kosmetycznastudnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowita kolekcja:)))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ten eyeliner musi być świetny ;) Wygląda na baaaardzo czarny :) Zapraszam do siebie na rozdanie :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/rozdanie-z-pazurkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. mam nadzieję że w Polsce otworzą kiedyś sklep internetowy kiko. Ja to uwielbiam ich lakiery do paznokci :)
    obserwuję :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...