2 stycznia 2013

Wyniki Rozdania

Moje Drogie,

udało mi się doprowadzić zbuntowanego kompa do stanu, w którym mogłam przeprowadzić losowanie. Co prawda zostało mi jeszcze 96 aktualizacji do przeprowadzenia,ale to już będzie się odbywało w nocy:P

Przede wszystkim bardzo się cieszę, że wszystkie wzięłyście w nim udział. Dzięki temu poznałam kilka fajnych blogów:) Gdybym mogła to najchętniej obdarowałabym Was wszystkie:)

Tymczasem...Moje pierwsze rozdanie wygrała...:


...Olkaa :P  (ola_aleks2@poczta.onet.pl) 

Olce serdecznie gratuluję, czekam na maila z danymi do wysyłki.

Reszcie dziękuję i zapewniam,że nie jest to moje ostatnie rozdanie:)

12 komentarzy:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...