10 stycznia 2013

Ulubieńcy 2012 - Lakiery



Witajcie dziewczyny,


dziś pościk o lakierach, które znalazły się w gronie moich ulubieńców 2012 roku. 

Lakieromaniaczki będą pewnie troszkę zawiedzione,bo jest tego dość mało. Wynika to głównie z 2 powodów. Po pierwsze przez większość roku mieszkałam w Hiszpanii, gdzie staram się nie gromadzić zbyt dużych zapasów kosmetyków (ciężka sprawa:P). Po drugie zabrałam tam ze sobą kilka sztuk, a następnych kilka dostałam w pudełkach Glossybox, jednak i tak do szlachetnego grona ulubieńców dostali się nieliczni;)

Koniec końców oto moi ulubieńcy 2012:


Essie: Demure Vix (jest to jedyny lakier o opalizującym wykończeniu, który wkupił się w moje łaski do tej pory), Inglot nr 973, Astor - z tego co mi się wydaje jest to nr 240,ale nie dam głowy:P Wcześniej jakoś nie przepadałam za lakierami Astora. Natomiast ten mnie przekonał odcieniem, wygodną szczoteczką oraz przyzwoitą trwałością. Na mojej liście znajduje się też lakier OPI w odcieniu śliwki, który nie widnieje na zdjęciu. Został niestety w Barcy i nie przypomnę sobie teraz niestety jak się zwie jego kolorek.

Oprócz kolorowych lakierów w moich ulubieńcach goszczą 2 kosmetyki:

źródło


Bardzo popularna  w blogosferze odżywka Eveline 8 in 1. Wydaje mi się, że jest to produkt należący do gatunku:albo się uwielbia albo nienawidzi:P Mnie doprowadziła paznokcie do fajnego stanu. I ładnie ze mną współpracowała. Będąc teraz w Polsce kupiłam kolejną odżywkę tej firmy: SOS. Wkrótce je sobie porównam i dam Wam znać która jest według mnie lepsza.


I ostatni lakierowy produkt: Sally Hansen Hard As Nails. Bardzo fajny utwardzacz do paznokci i lakieru. Zazwyczaj utwardzam nim wewnętrzną część paznokcia, dzięki czemu nie łamie się ona ani nie rozdwaja (z czym zawsze się męczyłam).
Poza tym jest to mój stały element końcowy mojego manicure. Preparat ten sprawia, że lakier dłużej wytrzymuje na paznokciach.


A które lakiery należały do Waszych ulubieńców? Miałyście kolory, które dominowały na Waszych paznokciach?

9 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Z Wibo jeszcze żadnego nie testowałam. Za to ostatnio dorwałam się do lakierów Flormar i póki co, podobają mi się:)

      Usuń
  2. a ja z inglota!:)
    zapraszam do siebie konkurs, w którym są do wygrania bony do sklepu Merg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kosmetyki Inglota. A jak wchodzę do ich sklepu to pewnie wyglądam jak dziecko przed witryną ze słodyczami:D

      Usuń
  4. Odżywka Eveline to i moje odkrycie ubiegłego roku, bardzo się polubiłyśmy ;)

    Witam Koleżankę z Malinowego Klubu, dołączam do obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, witam i miło mi Cię poznać:) Również Cię zaobserwowałam:)

      Usuń
  5. Bardzo spodobał mi się Essie! Musze się kiedyś skusić na jakiś lakier z tej firmy :)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są dobrej jakości...i ta kolorystyka:)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...