30 stycznia 2013

TAG: The Versatile Blogger

Witajcie,

dziś przychodzę do Was  z TAGiem. Zostałam otagowana przez usmiechnieteoczy.blogspot.com oraz slomianyzapalmoj.blogspot.com za co ładnie dziękuję:)



Szczegółowe zasady zabawy/wyróżnienia są następujące: każdy nominowany blogger powinien:
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu,
  • pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu,
  • ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują,
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.  



7 FAKTÓW O MNIE:


1. Jestem wielką maniaczką zwierząt. Kocham psy,koty,konie...Nasz pies to pełnoprawny członek rodziny;)
 
2. Moim miejscem na ziemi jest Hiszpania. Uwielbiam ten klimat,muzykę,kuchnię,lazurowe morze,język.
3. Bardzo lubię gotować i eksperymentować w kuchni. Muszę zacząć wrzucać na bloga więcej przepisów:)
4. Moim naturalnym kolorem włosów jest ciemny blond. Jednak od kilku lat jestem posiadaczką rudych włosów i póki co dobrze mi z tym;)
5. Mały nerwus ze mnie - potrafię się stresować pierdołami i nie spać przez nie po nocach. Praktycznie każdy mój egzamin oznaczał nieprzespaną noc:P
6. Marzy mi się jakaś egzotyczna podróż: Malediwy/Karaiby;)
7. Bardzo lubię moje poranki ze smaczną kawą i nową dawką Waszych postów:)


 Moje nominacje:



A tak przy okazji mam do Was pytanko: wolicie obecną czcionkę czy lepiej się Wam czytało posty pisane poprzednią?:) Chciałam wprowadzić odmianę,ale nie jestem pewna czy ta jest ok:)

13 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, jak tylko będę miała wolną chwile to chętnie odpowiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poranki z kawą... hmmm.. rozmarzyłam się. Aktualnie wstaję już tak późno, że jedyne co i tak ledwo zdążam zrobić to prysznic, makijaż i bieg (przez śnieg) do pracy :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki "luksus" osoby szukającej pracy;)
      Nie raz jak musiałam wcześnie wstawać to dodatkowe 10 minut snu było ważniejsze niż śniadanie itp:P

      Usuń
  3. Też jestem bardzo nerwowa - mam nawet wykrytą nerwicę ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. ;)
    a ja zapraszam na slodki konkurs walentynkowy - sprzyda sie do kawy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię do ciebie zaglądać! też lubię Hiszpanię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło:) Również będę do Ciebie zaglądać:) A jak lubisz Hiszpanię to zapraszam do mojego bloga o życiu tam: hiszpaniatime.pl (Co prawda ostatnio mam tam zniżkę formy,ale postaram się wkrótce ogarnąć)

      Usuń
  6. witam ! :) nominowałam twojego bloga do Liebster Award, więcej szczegółów w najnowszej notce na moim blogu www.raampam.blogspot.com pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, ale już wcześniej miałam okazję tag opisać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Hiszpanie, jęzk hiszpański i Hiszpanów, tylko trochę zbyt ciepło jak dla mnie :p

    Będę wpadać częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...