13 stycznia 2013

Sleekomania:)

Hej dziewczyny,

lubicie kosmetyki ( a w szczególności paletki) Sleeka? Wstyd się przyznać, ale dopiero niedawno dowiedziałam się o jego istnieniu! I to dzięki Wam:)
Jak zapewne zauważyłyście należę do fanek cieni Inglota. Kusi mnie także MAC, jednak póki nie zbijam kokosów wolę wybierać nieco tańsze alternatywy:)

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam tęczę kolorów Sleeka, odpłynęłam:) I którą tu wybrać jak większość jest taka piękna? Martwiłam się,że za taką cenę będę mogła pomarzyć o dobrej pigmentacji. A tu szok. Okazały się być dobrze napigmentowane:)

Trochę ze sobą walczyłam,ale w końcu... Sleeka mam i ja:) Wybrałam paletkę Storm:

Czemu akurat ta paletka? Wybór naprawdę nie był łatwy! Postanowiłam pokierować się rozsądkiem i zakupić taką paletkę, która posiadałaby najwięcej cieni nadających się zarówno do dziennego, jak i wieczorowego makijażu..Ta co prawda ma większość połyskujących cieni,ale można nimi zrobić ładny,delikatny make up:) Bardzo podobają mi się także paletki: Bad Girl, Oh So Special, no i oczywiście Au Naturel, w której dominują przepiękne brązy...Jednak póki co brązy jeszcze mam Inglotowe i je uwielbiam.


Paletką wykonałam już kilka razy makijaż i byłam bardzo zadowolona z efektu. Małym minusem jest to, że się osypują,ale można sobie z tym poradzić:)
Jak tylko nauczę się robić ładne zdjęcia makijaży to zacznę je wrzucać:P Może muszę się zaprzyjaźnić z moim statywem:P

Jakie paletki Sleeka należą do Waszych ulubieńców? A może znacie cienie, które biją na głowę Inglota i Sleeka razem wziętych?;) Ciekawa jestem Waszych opinii. 

13 komentarzy:

  1. Kocham te palety. Mam chyba 9 i każdą wielbię na swój wyjątkowy sposób za możliwości makijażowe, które mi daje :) Cienie, które biją na głowę Sleeka i Inglota to na pewno Urban Decay - ale to niestety nie moja bajka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie Urban Decay ma przepiękne kolorki.Jednak póki co również nie dla mnie. Byłam ciekawa czy za ceną i marką idzie jakość:)

      Usuń
  2. Ja też się dowiedziałam o Sleek'u z blogów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Au Naturel, ale nad Storm też się zastanawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się kolory :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się ładnie mienią na powiekach;)

      Usuń
  5. ehhh świetna, też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolorki:)
    ohh o Sleek'u wiem od dawna, ale przyznam się, ze jeszcze nie mam swojej paletki :D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bardzo rzadko sięgam po cienie :) za to mam sporą kolekcje eyelinerów :P

    Pozdrawiam malinową koleżankę, dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używałam, ale na pewno kiedyś spróbuję :) muszę sobie zapisać:P
    a ja zapraszam do konkursu KISS IN THE RAIN na facebooku (bez głosowania). Można wygrać bony i biżuterię :)
    http://www.facebook.com/kissitr
    Pozdrawiam! :*
    silviageart

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez mam tą paletkę
    jest świetna ;)

    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania biżuteria ;)
    Warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam u siebie jedną paletkę tych cieni, mega kolorową i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam Au Naturel i wielbię ;) to NA RAZIE jedyna moja paletka Sleeka, ale to się szybko zmieni ;) kolejną pewnie będzie Storm ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...