28 stycznia 2013

Recenzja: GlySkinCare - nawilżający krem pod oczy

Hej dziewczyny,

dziś od samego rana zagląda do mnie przez okno piękne hiszpańskie słońce:)Dzięki  niemu poczułam natchnienie żeby napisać recenzję, która chodzi za mną już od kilku dni.

Jakiś czas temu udało mi się zdobyć do testów krem pod oczy (EyePro™ 3X Complex). Produkt trafił w moje rączki dzięki akcji zorganizowanej przez  producenta na Facebooku.  Bardzo mnie to ucieszyło gdyż postanowiłam zacząć porządnie dbać o okolice oczu.




Opakowanie mieści 15 ml produktu. Cena kremiku to ok.40 zł


Opis producenta:


Krem pod oczy dzięki zawartości EyePro™ 3X Complex poprawia mikrocyrkulację, przez co zmniejsza opuchliznę oraz redukuje cienie pod oczami. Krem powstrzymuje procesy starzenia, poprawiając sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu.

Składniki aktywne EyePro™ 3X Complex

  • Saccharomyces ceresvisiae Extract – zwiększa komórkową konsumpcję tlenu.
  • Betaine – zapobiega nadmiernemu gromadzeniu się płynów, stymuluje produkcję kolagenu.
  • Rhodiola rosea Root Extract, Camellia oleifera Leaf Extract, Rosa canina Fruit Extract – chronią skórę przed wolnymi rodnikami.  

Opakowanie & Konsystencja:

Czyli zacznę od minusów:P Krem ma lekką, dość wodnistą konsystencję.Uważam, że bardzo dobrze się sprawdza na delikatnej skórze wokół oczu. Jednak produkt powinien być zapakowany np. w słoiczek. Tubka to według mnie średni pomysł, bo krem systematycznie gromadzi się w nakrętce. A praktycznie nie da się trzymać jej pionowo. Co prawda tego typu aplikator jest bardziej higieniczny. Jednak obecna konsystencja i opakowanie to nie najlepszy pomysł. 




Moja opinia:

Od kilku miesięcy mam problem z cieniami wokół oczu. Wcześniej tego problemu nie miałam. Natomiast odkąd się pojawił, bardzo działa mi na nerwy:P Dlatego też byłam bardzo ciekawa czy zapewnienia producenta w sprawie redukcji cieni okażą się prawdą. Otóż Moje Drogie, przy systematycznym stosowaniu cienie zostały znacznie zredukowane, za co producentowi należy się duży plus. Krem bardzo dobrze nawilża skórę. Zmarszczki, które miałam nie zniknęły (zresztą takich cudów nie oczekiwałam). Ale jak wiemy, dobre nawilżenie to podstawa w walce z procesami starzenia skóry. Dlatego liczę na to,że od teraz zmarszczki będą się wolniej pojawiać:)


Plusy: 

  • redukcja cieni pod oczami
  • bardzo dobre nawilżenie skóry
  • krem jest wydajny.Używam go 1,5 miesiąca (staram się 2 razy dziennie), a jeszcze sporo produktu zostało


Minusy:

  • mało praktyczne opakowanie przy obecnej konsystecji


Podsumowanie:

Produkt oceniam bardzo dobrze. U mnie się świetnie sprawdził. Efekty są dość szybko widoczne. A skóra odpowiednio nawilżona. Za jedyny mankament uważam opakowanie vs. konsystencję. Jednak sam kosmetyk oceniam bez zarzutu i szczerze mogę polecić:)Na pewno nie raz do niego wrócę.W szczególności polecam dziewczynom chcącym odpowiednio zadbać o pielęgnację okolic oczu i  zredukować cienie pod oczami.


 
 

5 komentarzy:

  1. moze kupie szukam czegos naprawde dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego, czego oczekujesz od kremu...

      Usuń
  2. Ciekawie brzmi. Może i ja się skuszę, bo ostatnio postanowiłam lepiej zadbać o skórę wokół oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. A sama wezmę się niedługo za testy kolejnych produktów pod oczy;)

      Usuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...