18 stycznia 2013

Prezencikowo:D



Hej dziewczyny,

co prawda Boże Narodzenie już za nami. Jednak niedawno przywiało do mnie nieco spóźnionego i zagubionego Mikołaja z jednym prezentem:) Przy okazji postanowiłam Wam pokazać kosmetyki, które mi niedawno sprezentowała mama. Jedną firmę kosmetyków znam od dawna,jest nią Oriflame. Natomiast z drugą -  FM Group spotkałam się po raz pierwszy.


Z FM Group zażyczyłam sobie perłową bazę pod makijaż, kredkę do brwi (moja ulubiona Inglotowa już mi się skończyła) ...

oraz perfumy:
Wcześniej wąchałam tester i bardzo mi się spodobał. W ogóle testery mają świetne. Są to tak naprawdę podrobione znane perfumy. W moim przypadku jednego z zapachów Escady, którego akurat jeszcze nie miałam nigdy. Jeśli Was zainteresują to zapytam dokładnie o nr katalogowe itd. 


A to już prezent od Mikołaja:P Zestaw Miód i Mleko z Oriflame: płyn do kąpieli, balsam i mydełko. Świetny pomysł na obecną porę roku:) Jednak możliwe, że odłożę testowanie o kilka tygodni, gdyż nie mogę zabrać ze sobą do Barcy tony kosmetyków:P

Miałyście któryś z wymienionych produktów? Jak je oceniacie? Dajcie znać:) 

Życzę Wam miłego weekendu!:)

8 komentarzy:

  1. Milk&honey są na prawdę fajne :) Pięknie pachną, żel i mydełko nie wysuszają a balsamik całkiem ładnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się nie mogę doczekać testowania;)
      Ja się zakochałam w kremie do rąk z miodem Nuxe:D

      Usuń
  2. Z kosmetykami FM nie miałam styczności, ale słyszałam o nich caaaałą masę dobrych recenzji. Czekam na Twoją opinię (z chęcią przygarnę nową kredkę do brwi, gdyż ta, z Catrice wykończy mnie nerwowo...)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredką malowałam się kilka razy i jest fajna. Pełniejszą opinię wydam jak jej więcej poużywam. Muszę jeszcze sprawdzić cenę żeby wiedzieć czy jest tańsza od Inglotowej.

      Usuń
  3. Nie miałam ani kosmetyków z FM ani tej serii z Oriflame ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne kosmetyki, ja też dostałam fajne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bieżąco śledzę nowinki u Ciebie:) Zazwyczaj widzę tam fajne kosmetyki;)

      Usuń
  5. Flakonik perfum jest całkiem ciekawy :) Przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...