4 stycznia 2013

Nowy nabytek

Hej dziewczyny,

jak Wam mija piątkowy wieczór? Ja mam jakąś zniżkę formy (może to ta cudowna deszczowa pogoda?) i chyba obejrzę jakąś komedię. W trakcie jej wyszukiwania natknęłam się na fotkę , którą chciałam Wam pokazać już jakiś czas temu. Niestety moja galopująca skleroza mi to uniemożliwiła:P

Pokazuję więc dziś: mój spóźniony prezent urodzinowy od mamy (urodziny miałam pod koniec sierpnia,ale nie było mnie wtedy w Polsce, a mój następny pobyt jak zwykle był jednym wielkim chaosem:P):

Torba Monnari. W zależności od światła tak się prezentuje:

Osobiście uwielbiam fakturę wężową. Mam już 2 inne torby z takim motywem (podróżną + na laptopa). Ta mi się bardzo spodobała. 

Pomyślałam,że jeśli którejś z Was się spodoba to możecie spróbować zapolować na nią na wyprzedażach:) (Torby występują także w innych kolorkach).

14 komentarzy:

  1. Ja też potrzebują dzisiaj komedii i to dożylnie.. A torba przecudna, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...najlepiej w obie ręce na raz...:/

      Usuń
    2. O tak.. Tylko co by tu znaleźć żeby jeszcz bardziej nie zdołowało :/ Większość z ciekawszych już chyba obejrzałam a teraz brakuje :)

      Usuń
    3. Hmm..Mnie znajomi polecili filmy: Ted (o nietypowym pluszowym misiu - widziałam i było fajne) oraz Kocha, lubi ,szanuje (tego nie widziałam jeszcze). Niestety mój net jest za wolny żeby online coś obejrzeć wiec pozostają mi chyba tylko stare zbiory:(

      Usuń
    4. Widziałam oba, świetne :D A kocha, lubi, szanuje to już całkowicie mistrz :P Szkoda, na onlina coś sie nie podoba to lecisz dalej, a tak trzeba się męczyć :( Ja sobie chciałam chociaż pograć, ale gra mi się zaczęła zawieszać, a mam na kompie tylką tą. Złośliwość rzeczy martwych -.-

      Usuń
    5. Nie znam,ale brzmi życiowo:)

      Usuń
  2. Sliczna :) I jak mocno zmienia kolor w zaleznosci od swiatla! Lubie takie efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna! przypomniałaś mi, że musze sobie poszukac nowej czarnej torby...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna ta torba, również uwielbiam wężową fakturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta torba, wyglada na pakowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest może wielka,ale i tak sporo rzeczy w niej mieszczę:)

      Usuń
  6. Fajna torebka, chociaż osobiście nie lubię tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna, wygląda na pojemną a do tego elegancka.:p
    Obserwuję.;p

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...