19 stycznia 2013

Lakierowa sobota:)

Hej dziewczyny,

jak Wam mija sobotnie popołudnie? 

Mnie dziś rano oświeciło, że jeszcze nie pokazywałam Wam nigdy żadnego swatcha moich lakierów do paznokci. Sama nie wiem czemu, gdyż paznokcie maluję dość często i mnie to relaksuje... (chyba,że tuż po zrobieniu pięknego manicure o coś zahaczę, uderzę paznokciem i muszę powtarzać zabawę od początku:P)

Wiele z Was ma właśnie sesję. Ja już skończyłam studia, ale z uśmiechem wspominam,że zawsze gdy miałam siadać do nauki to: po pierwsze musiałam zrobić wielkie porządki (a nie jest to moja ulubiona czynność), a następnie... pomalować paznokcie:P Trzeba sobie jakoś umilić naukę. Od razu przyjemniej się czyta notatki jak widzimy na paznokciach jakiś fajny kolorek;)

Dziś chciałam Wam pokazać lakier Flormar nr 228. Jest to śliczny odcień czerwieni. Tak się prezentuje na fotkach (niestety miałam dziś słabe światło):

Generalnie bardzo lubię różne odcienie czerwieni,ale te ciemniejsze najbardziej do mnie przemawiają;)

9 komentarzy:

  1. Ooo tak, ja teraz bym zrobiła wszystko żeby się nie uczyć, mogę posprzątać i u sąsiadów :) Ależ chudziutkie rączki masz :) A lakier bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, a niech sąsiad napisze egzamin albo chociaż koło;)

      Tylko paluszki takie mam, miałam być pianistką:P Resztę ciałka dopiero troszkę odchudzę;)

      Powodzonka w sesji!

      Usuń
  2. Bardzo piękna, elegancka czerwień!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny ten kolor, też wolę ciemniejsze odcienie!

    Otagowałam cię :)
    http://usmiechnieteoczy.blogspot.com/2013/01/moj-pierwszy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie lubię takie intensywne, klasyczne czerwienie!

    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...