17 stycznia 2013

Kalendarze na 2013:)


Hej kobitki:P

Jak się miewacie? Mamy już połowę stycznia, a nie pokazałam Wam jeszcze moich kalendarzy.
Chciałam Wam przede wszystkim pokazać kalendarz z Audrey Hepburn - jeśli należycie do jej fanek to jest to Wasz Must Have:)



Pierwszy kalendarz z motywem zebry był gratisem do grudniowego hiszpańskiego Glamour'a. Uwielbiam ten wzór, a że gazeta droga nie była to bez wahania się skusiłam.



Jak widzicie miejsca na notatki jest sporo. Do tego kalendarz jest zamykany gumką, dzięki czemu nie będzie się "rozłaził":P

Byłby świetny i mi wystarczył gdybym nie natknęła się na internecie na poniższe "cudo":D Moja fascynacja Audrey jest niezmienna od bardzo dawna. Jeszcze w podstawówce bardzo lubiłam oglądać "Śniadanie u Tiffaniego". Obecnie co jakiś czas oglądam sobie jej filmy. Nigdy mi się nie nudzą:)

W kalendarzu tym jest nieco mniej miejsca na notatki niż w tym z zebrą. Każdy weekend zajmuje tylko jedną stronę, ale za to mamy bardzo fajne fotografie aktorki, a także wypowiedzi zarówno samej Audrey, jak i jej bliskich oraz  współpracowników.



Kalendarz z Audrey polecam każdej kobiecie ,która ma sentyment do tej aktorki. Kalendarz jest dzięki temu bardzo przyjemny w obsłudze:) Kupiłam go na allegro. Musicie dobrze poszukać,bo np. Weltild i inne księgarnie miały go sporo drożej.


5 komentarzy:

  1. O ja cie aż dwa kalendarze ? Ja mam jeden taki zwykły czarny ;) ale Audrey zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wyszło:P Jeden przeznaczę na sprawy zawodowe a drugi na życie codzienne:)

      Usuń
  2. Audrey lubię :) Za to kompletnie nie pojmuję fascynacji Marylin-dupodajką...Ja dorwałam kalendarz w Tesco za całe 2zł, zwykły czarny, ale mnie wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja ten z Audrey jest boski. Ja mam zwykły najzwyklejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam taki z Audrey. Żałuję, że nie było z Marilyn, którą uwielbiam, ale kalendarz jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...