28 grudnia 2012

Zestaw Nuxe

Cześć dziewczyny,

testujecie już nowe prezenty?;)  Jeszcze przed świętami dostałam od mojej kumpeli zestaw podróżny kosmetyków Nuxe (m.in. mega popularny suchy olejek). W sumie to ze względu na niego dostałam akurat taki prezent:)
(Wiem, że zdjęcie nie powala pod względem jakości gdyż zależało mi na czasie. Do recenzji poszczególnych produktów zrobię dokładniejsze fotki)

W skład zestawu wchodzą: płyn micelarny, krem do twarzy, suchy olejek, krem do rąk i żel pod prysznic.

Byłam bardzo ciekawa czy znajdę się w gronie jego wielbicielek czy może nie przypadnie mi do gustu. Do tej pory nie miałam okazji wypróbować kosmetyków tej marki. Za to bardzo sobie chwalę suchy olejek firmy Alvarez Gomez Balneario (recenzja).

Jeszcze za wcześnie by wydać wyrok na produktach Nuxe,gdyż dopiero zaczynam ich testowanie. A co Wy o nich sądzicie? 

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Nuxe, jestem zacieklą kolekcjonerka :-) o dziwo suchy olejek nie jest moim ulubiencem, za to wszystkie ich produkty nigdy mnie nie zawiodly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że także polubię te kosmetyki:)

      Usuń
  2. Nie używałam jeszcze NUXE, ale jestem ciekawa Twojej opinii ;)

    P.S. Pozdrawiam i obserwuję Malinową Klubowiczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny prezent. Miłego testowania :)
    Ja nie używałam jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam firmę Nuxe. Zakochałam się w ich kremach i balsamie do ust. Krem był na mojej noworocznej liście życzeń i ten punkt sobie już odhaczyłam ;-) Pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...