12 grudnia 2012

Zakupowo

Hej laski:P

Mam obecnie pewne braki w kosmetykach,kremach itd. Część zużyłam, a część została w Hiszpanii. Wpadłam więc do Rossmanna. Zakupiłam też kilka dermokosmetyków w pewnej aptece (ale o tym będzie osobny pościk).

W Rossmanie spędziłam sporo czasu, bo korciło mnie żeby dużo rzeczy pokupować. Starałam się jednak zwalczyć pokusę i skończyło się na 3 produktach:)

 1. Soraya - Balsam rozświetlająco - nawilżający. Muszę przyznać, że urzekło mnie opakowanie:) Zobaczymy czy zawartość będzie przyzwoita:P

2.Eveline - odżywka SOS (w Hiszpanii mam Eveline 8 w 1, która się całkiem dobrze sprawuje. Teraz postanowiłam przetestować SOS)

3. Eveline - Odżywczy krem do twarzy i ciała. Skończyła mi się Neutrogena, bez której z domu zimą nie wychodzę. Natknęłam się na ten 2 razy tańszy krem. Zaczęłam już go używać,ale jeszcze za wcześnie na moją opinię.



A Wy miałyście do czynienia z którymś z powyższych produktów?

2 komentarze:

Bardzo cenię Wasze komentarze (zarówno te pozytywne, jak i konstruktywną krytykę). Komentarze mające na celu jedynie promocję własnych blogów/stron będą umieszczane w spamie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...